online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen met herbalife? jij ook?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen met herbalife? jij ook?

25-09-2009

Hoi,

na mijn 2de zwangerschap bleven mijn kilo's maar plakken. Teveel om met veel moed aan een gewoon dieet te beginnen :(
mijn zusje heeft mij toen aangeraden om met HERBALIFE te beginnen en ben nu al van eind juni bezig. In het begin ging het héél snel... Maar dat is bij mij zowat bij elk dieet. Nu gaat het ietske trager MAAR mag eigenlijk niet klagen, ben er al 9 kilo kwijt!!! Moet er nog MINSTENS 10 kwijt voordat ik beetje content ga zijn vrees ik... Wie volgt dit dieet nog? Kunnen we ons samen erdoor sleuren hé!!! Altijd plezanter dan alleen. (aan iedereen hier... veel succes met afslanken) 10tje...

03-10-2009
12:09:45
Reactie van 10-tje:

dag dames,

bedankt voor jullie reactie! tis even geleden nu... ondertussen ben ik weer een kilootje lichter, ben nu iets meer dan 10 kilo kwijt, voor mij een EXTRA stimulans om weer gemotiveerd door te gaan... op naar de volgende 10, en met een beetje motivatitie van anderen (die ook aan het dieeten zijn) zal dat ook wel lukken zeker! Samen staan we sterk hé!

jullie ook nog veel succes met jullie dieet hé! (en ondertussen ook nog wat meer resultaat gezien op de weegschaal) :)

groetjes en tot hoors,

10TJE

29-09-2009
13:20:50
Reactie van lia:

Hoi

Ik wil wel met je mee doen.Ben zelf ook bezig.Maar hoef niet zo veel aftevallen.Ben op dit moment nog niet echt afgevallen.Wel in centimeters.
Dus ik hoor het wel

25-09-2009
14:15:05
Reactie van sarah:

ben voor de hcg kuur gegaan . En heb er nu ruim 11 kg af in wel een hele korte tijd (8 weken) en ben er heel erg blij mee.
Mijn buik is bijna weg en ik was net zo zwaar dan jou.
Ben blij dat ik hiervoor heb gekozen.

succes Sarah

25-09-2009
14:07:39
Reactie van 10tje:

Oei, dit onderwerp van Herbalife slaat precies niet aan hier! Jammer, want ik kon nu wel een beetje steun gebruiken :(

MIJN VERHAAL:

Zoals ik al in mijn 1ste berichtje schreef ben ik veel kilo's bij van mijn zwangerschap... Ben nooit mager geweest... en ben realistisch genoeg om te weten dat ik dat NOOIT zal zijn! Werd echter keihard met de realiteit geconfronteerd toen mijn schoonbroer een walgelijke foto van mij op facebook had gezet (wist wel dat ik was verdikt, maar toen werd ik er wel KEIHARD mee geconfronteerd)
Heb traantjes gelaten achter mijn pc, en toen mijn zoontje van 4 vroeg waarom dat mama huilde... besloot ik er echt iets aan te gaan doen... Met herbalife ben ik er dus nu 9 kilo kwijt... Was nog altijd gemotiveerd... tot maandag, toen mijn zoontje uit de turnles kwam. Hij zag mij niet, maar een jongetje die achter hem liep had mij wel gezien. Hij riep, daar Steyn, je mama...die DIKKE PAPZAK... Ik dacht dat ik meters de grond in zakte van schaamte, want al de andere mama's hadden dit ook gehoord!!! Ik was helemaal van slag, en omdat ik een emotie-eter ben, heb ik mij weer effe laten gaan! Het kan toch niet dat een manneke van 4 mij terug zo achteruit kan zetten :(((
Ik weeg nu 96 kilo en moet er toch nog héél wat kwijt, dus mensen... ALLE bemoedigende berichtjes zijn WELKOM.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim