online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Weightcare of modifast?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Weightcare of modifast?

05-10-2009

Hallo allemaal,
Daar ik inmiddels de nodige kilo's aangekomen ben, wil ik graag weer gaan diėten.. Ik heb voorheen weightcare gedaan en dat beviel eigelijk wel erg goed, alleen is het wat lastiger op bv werk of als ik eens ergens anders logeer. Nu zie ik ook veel over modifast, is wel wat duurder maar alles wordt aangemaakt met water, en dat scheelt een boel gesleep met magere melk en magere yoghurt ;-)
Daarnaast raak je schijnbaar bij modifast in ketose, en dit zou pure vetverbranding zijn.
Mijn vraag is wie er ervaring heeft met 1 van de 2 (of liever nog; allebei) en wat jullie het fijnste vonden (qua handigheid en natuurlijk gewichtsverlies!)

Groetjes Elke

05-10-2009
13:22:17
Reactie van sarah:

hoi..

ik heb zelf eigenlijk nog helemaal geen ervaring met dieten
ik ben vandaag begonnen met het weight care 5dagen dieet.

ik heb wel heel veel gelezen over dieten, en over ervaringen van mensen..
wat ik eruit op neem is dat bij gezond afvallen je gemiddeld 1 kilo per week afvalt.
dus ik denk dat het uiteindelijk niet zoveel uitmaakt welk dieet je pakt, want als het een gezond dieet is, dan val je gemiddeld 1 kilo per week af..
(behalve in het begin omdat je dan ineens je hele eetpatroon omgooit)
dat lees is bij sonja bakker, bij weight care, bij slimming drops..
dus qua hoeveelheid afvallen zou het niet veel uitmaken denk ik..

zou ook best kunnen zijn dat ik hier nou heel veel klets neer zet, maar zo denk ik erover..

groetjes Sarah

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim