online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Stackers
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Stackers

08-10-2009

hallo,

ik wil stackers gaan gebruiken
maar ik wil weten of misschien iemand van jullie
hier ervaringen mee heeft?

mvg

02-11-2009
16:26:48
ik wil stackers 2 gaan proberen
kijken of het werkt..

31-10-2009
17:30:58
Reactie van s.:

jaa maar welke stackers
kan ik het beste gaan gebruiken?

mvg

27-10-2009
16:15:05
Hallo begin hier niet aan heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld Hartkloppingen slapeloosheid en erg akelig gewoon ophouden met snoepen en verstandig gaan eten is uiteindelijk de beste oplossing en zo houd je je gewicht het beste op peil.

27-10-2009
09:13:06
Reactie van shakes pear:

haha is dus GENEPT wordt ipv gemept.

chiao

27-10-2009
09:11:45
Reactie van shakes pear:

Hoi, sorry 4 late reactie,

Stackers kun je bij bv een sportschool kopen, daar verkopen ze echter de stackers zonder ephedra, (die zijn verboden in nl) die stackers werken ook, gewoon 1 nemen in de ochtend bij je ontbijt. niet meer, anders slaap je niet en sta je de hele dag te stuiteren.

Wil je met ephedra, dan ff kijken op bv marktplaats, wel opletten dat je niet gemept wordt. en ALTIJD een dicht gesealed potje kopen.

Dus mijn advies, eerst beginnen met normale stackers, of super fat burners van bv het Kruidvat.

Succes.

22-10-2009
17:00:17
Reactie van s.:

jaa dan wil ik dat ook wel proberen
waar kan je ze halen en hoeveel kosten ze ongeveer?

mvg

20-10-2009
14:09:08
Reactie van shakes pear:

Ik gebruik dus een halve capsule ipv zoals de gebruiksaanwijzing zegt 3 per dag, gewoon geen 3 per dag, absoluut niet!!!! (ik heb er ervaring mee)

20-10-2009
14:07:15
Reactie van shakes pear:

Hoi,

Ik gebruik zelf ook Stackers (met ephedra) en wees gewaarschuwd als je dit nog nooit gedaan hebt en je volgt de gebruiksaanwijzingen op dan ben je de sjaak en slaap je 3 dagen niet. Ikzelf moet ook 10kg kwijt en gebruik een halve capsule per dag. dat werkt prima, eet daar wel bij, en drink veel water of thee. Dan werkt het zeker. Maar let op, als je er niet lekker bij voelt stop er dan mee, want niet ieder lichaam kan er tegen.

Succes

17-10-2009
18:17:26
Reactie van es:

Probeer is Fattaché Forte van de site afslankmedicijn

10-10-2009
15:46:26
Reactie van najaria:

Hoi,

Ik denk dat je dat misschien met je huisarts zou kunnen bespreken? Er zijn zoveel dieeten en niet iedereen vind het zelfde leuk/makkelijk.

Ik doe zelf het biamed dieet en dit werkt bij mij tot nu toe nog wel (8.5 kilo in 10 weken eraf).

Maar je kan ook weight watchers doen, dan zit je in een groep die elkaar misschien stimuleert.

Succes!

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim