online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Hellup!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Hellup!

11-10-2009

Hallo allemaal,

Ik ben net op dit forum terecht gekomen en zie ontzettend veel topics. Ik weet niet of het de bedoeling is een nieuw topic te openen. Als dat niet zo is hoor ik dat vast wel :-)

Mijn naam is Mieke. Ik ben 31 jaar, samenwonend, moeder van 1 kind, werk full-time en heb een bmi van ca 35 :( Ik heb al ontzettend veel geprobeerd om af te vallen en ben in de afgelopen 2 jaar ook wel bijna 25 kilo kwijtgeraakt.

Nu sta ik echter al heel lang op hetzelfde gewicht en niets is frustrerender!!! Ik merk dat ik nu vaker "met de pet ernaar gooi" en wil een frisse nieuwe start maken.

Ik weet dat ik me netjes aan mijn 3 hoofdmaaltijden moet houden en daarnaast 3 tussendoortjes per dag moet eten. Waterdrinken heb ik geen problemen mee. Brood eten heb ik in de afgelopen maanden moeten leren.

Maarrrr waarom lukt het dan toch niet???!!!!! Ik heb nu goede voornemens, volgende week ga ik weer 3 keer per week naar de sportschool, ik wil ook thuis oefeningen gaan doen (alleen geen idee welke) en wil gezond en snel koken.

Wie kan me helpen met tips, recepten of weetjes???

Alles is welkom!!!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim