online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - accent radio frequency
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

accent radio frequency

24-10-2009

Beste lezeressen en lezers,

Ik ben een man van 52 en ben in een rustig tempo ruim 25 kg afgevallen.

Voor de statistici onder u: 1,72 m /70 kg / vet 17%

Nu ben ik trots en gefrustreerd tegelijk omdat ik blijf zitten met een buikje en lovehandles. Ik heb al van alles geprobeerd maar deze gebieden zijn echt hardnekkig.

Heeft iemand ervaringen met Accent RF? Als je er over leest zou het wat voor het hierboven omschreven probleem kunnen zijn maar het is niet goedkoop en er zijn weinig ervaringen van mensen die hiermee behandeld zijn te vinden.

Ik ben benieuwd,
groeten van Archie.

30-10-2009
10:53:26
Reactie van archie:

Even een update en wellicht nodigt dit mensen uit te reageren die wellicht andere goede tips voor mij hebben om van mijn lovehandles af te komen.

Vanmorgen gewogen en woog 69,6 kg. Ik schat in voor het eerst sinds 30 jaar onder de 70 kg. Vetpercentage was 16,1 %.

In de afgelopen 3 maanden dus bijna 3 kg vet kwijtgeraakt maar helaas niet mijn lovehandles.

Wie heeft suggesties????

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim