online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - .....maar 6 kilo.....
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

.....maar 6 kilo.....

03-04-2006

Hoi hoi

Als ik dit allemaal lees, denk ik, "ik hoef maar 6 kilo kwijt!". Toch is het voor mij moeilijk, zeker daar ik nog nooit echt gedieet heb.
Ben zaterdag begonnen met op het eten te letten en niet meer te snoepen.
Misschien kan me iemand vertellen, hoeveel cal. ik per dag mag hebben. Ik heb van iem. een puntenlijst gekregen, waarop de cal. staan en de punten. Ik ben 47 jaar, 1.58m groot en weeg 64.5 kg. Graag zou ik naar 58 kg. gaan, als het te doen is. Hopelijk is er iemand met tips voor mij.
Bedankt alvast
groetjes
Marjo

13-05-2006
22:52:11
Hoi,hoi
Ik wil jullie even laten weten, dat er inmiddels 0.5 kg weer vanaf is!
Goed hé?
Het gaat wel erg rustig, maar dat beter dan niks, niet?
Het is voor mij prettig, dat ik dit hier kwijt kan, veel mensen om mij heen, horen niet graag, dat ik over dit thema praat. Het gaat natuurlijk ook vervelen, niet?
Nou, groetjes en tot gauw weer,
Doeii
Marjo

05-05-2006
11:17:54
Het ligt niet alleen aan het aantal kcal, maar ook aan wat voor producten je eet én hoeveel energie je verbruikt. Schrijf anders eens neer wat je zoal in een week eet?

Suc6 en volhouden, misschien heeft je lichaam gewoon even een pauze genomen?

Alta

04-05-2006
23:08:25
Jammer...................Het blijft bij die 2 kg. Hoe kan dat nou?
Kom niet boven die 1500 kal. maar val niet meer af.
Kom hoogstens een paar ons bij!
Wie geeft mij nieuwe tips, momenteel hou ik me aan 1500 kal. dieet.
Wil 6kg in totaal afvallen.
Groetjes
Marjo

28-04-2006
14:40:12
Gefeliciteerd Marjo,

Als je in dit tempo doorgaat dan gaat het hartstikke goed. Als je te snel afvalt zal je ook sneller aankomen. Een halve tot een hele kilo per week is prima.
Ik zelf sta op het moment helemaal stil met afvallen, maar ik blijf mijn best doen. Ik ben 3 kg kwijt en dit komen niet zo snel meer terug. Nog minimaal 2 kg te gaan. En het liefst nog 4 kg. Maar eerst die 2 kg.
Groetjs Marlies

27-04-2006
21:53:31
hoi,hoi

Ben nu 2 kg kwijt.
Het valt tegen, gaat wat langzaam, volgens mij, ondanks dat ik bijna niet aan de hoeveelheid cal. per dag kom. Moet wat meer drinken, merk ik. Verder mis ik geen zoetigheid, kan het goed laten liggen en staan. Hopelijk neemt het resultaat toe.

Grtjs
marjo

20-04-2006
17:15:22
Inderdaad, bij te weinig eten slaat je lichaam alles op als je bv. tijdens pasen wat meer eet :'(

20-04-2006
14:41:57
Ik denk dat het met de paasdagen bij veel mensen misgaat. Maar vergeet niet dat je al wat bent afgevallen en dat die 4 ons dan minder erg is. Je bent in totaal nog steeds afgevallen. En wat eerder al gezegd is... Wel goed blijven eten hoor. Als je honger hebt van het lijnen is het niet goed. Dan gaat je lichaam in de standby stand en alles wat je dan eet opslaan als reserve. Ze zeggen wel eens " je moet je kacheltje flink laten branden' Dus voldoende eten om je stofwisseling op gang te houden. Succes.
Groetjes M.

19-04-2006
22:35:01
Nou, met de paasdagen is het nogal wat mis gegaan. Was 1 kg en 7 ons kwijt, nu weer 4 ons bij gekomen. Jammer. Maar ja, vol goede moed weer verder, Niet?

10-04-2006
11:24:27
Gefeliciteerd!

Denk er wel om dat het niet om zo min mogelijk calorien gaat, lager dan 1400 kcal zou ik als ik jou was echt niet gaan.

Suc6 verder!

09-04-2006
23:51:42
hoi,hoi
Bedankt voor de reactie en ik kan jullie al met vreugde mededelen, dat ik nu in 1 week al 1 kilo ben afgevallen!!
Ik ben begonnen met calorieën tellen en probeer onder de 1500 per dag te blijven met veel water. Goed hé
Groetjes
Marjo

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim