online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - producten weinig koolhydraten
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

producten weinig koolhydraten

04-11-2009

Hallo,
ik ben op zoek naar een lijst of tips voor koolhydraatarmeproducten die te koop zijn bij een supermarkt bijv. AH. Ik denk aan tussendoortjes, soepjes, maakt niet uit wat, als het maar koolhydraatarm is. Ik zie op internet wel lijsten met opsomming van alle producten met koolhydraten (van a t/m z; van aardappel t/m zuurkool) maar dat bedoel ik dus niet. Ik heb wel gehoord dat Jumbo supermarkt 'koolhydraatarm' brood verkoopt. En dat er speciale tonijn van John West te koop is met superweinig koolhydraten. Ik zie ook dat er van Atkins koolhydraatarme producten (via de site) te koop zijn, maar zijn die ook gewoon in de supermarkt (ander merk wellicht) te koop? Ik zie ze nl. niet.

04-11-2009
20:12:09
Reactie van petra:

In tonijn zit helemaal geen koolhydraten. Ik heb ze van de Aldi en Lidl. Ik ben zelf ook bezig met een koolhydraatarm dieet. Verder weet ik zo geen bijzondere produkten waar je ze kan kopen. Op dit moment eet ik geen brood/aard/rijst/pasta/fruit en zo min mogelijk andere koolhydraten.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim