online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ik wil afvallen maar weet niet wat het beste voor me is
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ik wil afvallen maar weet niet wat het beste voor me is

05-11-2009

hallo,

ik wil graag ongeveer 10 kilo afvallen
maar weet niet wat ik moet doen
en wat het beste helpt
ik heb geprobeerd minder te eten enz.
maar datt werkt ook niet echt bij mij

mvg

13-11-2009
11:00:32
Reactie van sushma:

Wat ik je wil aanraden is om naar een diėtist te gaan. Het helpt eigenlijk wel een beetje, je moet alleen gemotiveerd zijn. Of gaan Soemba dansen dat is ook heel leuk, je kan het thuis doen, of in een sportclub.

13-11-2009
10:57:45
Reactie van sushma:

Tjah, het is allemaal moeilijk gewoon. Eten is zo lekker! Maar jah
Ik ben ook aangekomen. 65 kilo door medicijnen, vandaar dat ik erover wil praten zeg maar. En het lijkt wel onmogelijk om zoveel weer af te gaan vallen. Naar een diėtiste gaan vind ik gewoon niet leuk, ik weet al wat ik kan eten en wat niet. Dus ik zal het zelf moeten doen. Hoop dat het lukt!

Jullie ook succes!

13-11-2009
08:33:32
Reactie van j.:

Ja, het begint met die beruchte knop om te zetten, want als je niet compleet gemotiveerd bent, zal het ook heel moeilijk gaan.
Ik zou beginnen met het halveren van je eten en zoveel mogelijk gezonde tussendoortjes te nemen. Veel fruit, water en alles voor de helft minder op je bord scheppen.
En ga naar buiten, ookal is het slecht weer, je zal het merken dat je er van op knapt. Stap stevig door of pak de fiets. Met deze harde wind is het alleen maar goed om buiten te zijn, extra weerstand zeg maar.
Ik vond het lijnen ook altijd moeilijk tot ik dan die knop omzet, dan gaat het, niet altijd even makkelijk, maar het gaat daardoor wel. En geef bij je omgeving aan dat je wil afvallen, zodat ze je kunnen helpen en motiveren!
Succes,
J.

13-11-2009
08:33:32
Reactie van j.:

Ja, het begint met die beruchte knop om te zetten, want als je niet compleet gemotiveerd bent, zal het ook heel moeilijk gaan.
Ik zou beginnen met het halveren van je eten en zoveel mogelijk gezonde tussendoortjes te nemen. Veel fruit, water en alles voor de helft minder op je bord scheppen.
En ga naar buiten, ookal is het slecht weer, je zal het merken dat je er van op knapt. Stap stevig door of pak de fiets. Met deze harde wind is het alleen maar goed om buiten te zijn, extra weerstand zeg maar.
Ik vond het lijnen ook altijd moeilijk tot ik dan die knop omzet, dan gaat het, niet altijd even makkelijk, maar het gaat daardoor wel. En geef bij je omgeving aan dat je wil afvallen, zodat ze je kunnen helpen en motiveren!
Succes,
J.

13-11-2009
08:33:31
Reactie van j.:

Succes,
J.

12-11-2009
23:42:48
Reactie van amanda:

Ehm, dat advies is allemaal prima, behalve het laatste; dat zou ik veranderen in voldoende slapen, aangezien je uit slaapgebrek meer kan gaan eten en tijdens je slaap je lichaam voldoende kan herstellen. De hele nacht liggen zweten is ook niet fijn.

12-11-2009
23:27:15
Reactie van sushma:

Ik denk dat het belangrijkste is dat je het echt wilt. En gewoon allerlei dingen gaan doen die invloed op je gewicht kan hebben, zoals gaan sporten, dansen op muziek, lopen, minder eten , in veel kleding slapen zodat je gaat zweten noem maar op.
Het lukt je wel als je het echt graag wil. Alleen die knop omdraaien!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim