online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Be In Shape shake
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Be In Shape shake

10-11-2009

Gisteren heb ik een topic aangemaakt met de vraag, of er hier iemand is, die ervaring heeft met afvallen met Be In Shape produkten.
Vandaag kan ik dat topic niet terug vinden.
Mijn vraag is nu, waar is het topic naar toe??????????????????
En zijn er dames hier die Be In Shape produkten gebruiken?????????

11-11-2009
12:47:25
Reactie van francis:

Hoi Carolien,
die reacties van mensen waar het wel bij helpt, waren mij ook opgevallen inderdaad en dat was voor mij de doorslag om ermee te beginnen... Maar mijn latere ervaringen met stukjes die ik geplaatst had enzo, zetten mij aan het denken en ik vroeg me echt af of al die positieve ervaringen wel echt waren... Zeker na de reactie die ik van het BIS team kreeg...
Inderdaad gewoon niet aan beginnen, het enige wat echt afvalt is je portemonnee!!
Groetjes Francis en succes met verder afvallen!!

11-11-2009
00:19:27
Reactie van carolien:

Hoi Francis!

T zelfde verhaal als mij dus!
Ik hield me ook aan hun regels etc... en viel ook bijna niks af !
Ben nu op mijn eigen manier bezig en dat werkt veel beter!

Be In Shape gewoon niet aan beginnen! zie wel reacties van andere mensen op de site staan dat het hun goed gaat ... maargoed bij mij dus niet!

10-11-2009
23:28:27
Reactie van francis:

Hoi,
ik heb ook een tijdje Be in Shape gedaan en ik kan je 1 ding adviseren... nooit aan beginnen!!! Er waren slechts een paar kilo af terwijl ik me echt aan hun voorschriften hield en op het moment dat je 1 ding anders deed, kwam ik gelijk weer aan... Heb info gevraagt hierover op hun site en het enige wat je dan te horen krijgt is dat je dan vast en zeker meer fout hebt gedaan als wat je zegt!! Echt belachelijk!! Als je een reactie plaatst in hun gastenboek die niet naar hun zin is, wordt ie of verwijderd of er wordt door hun gewoon niet op gereageerd...
Niet doen dus!!
Ik eet nu gewoon gezond en beweeg daar meer bij en dat resultaat is blijvender dan met BIS...
Groetjes Francis

10-11-2009
15:37:42
Reactie van carolien:

Hallo,

Ik heb Be in Shape tijdje gedaan , maar ben er mee gestopt .. omdat ik nog meer kon afvallen op eigen houtje ...
Het is een goeie ondersteuning bij het afvallen en oke misschien heeft het wel enorm geholpen bij sommige mensen maar bij mij absoluut niet .. en daar kwam bij ik vond de shakes etc ook lang niet allemaal lekker...

Groetjes carolien

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim