online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Ik snap er niets van..
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Ik snap er niets van..

10-11-2009

Hallo allemaal!

Ik ben een vrouw van 22 jaar van 1.80m lang. Ik weeg al een poos zo rond de 85 kilo, wat volgens BMI te zwaar is. Mijn buikomvang (onder onderste rib) is 80 cm.
Toch krijg ik vanuit mijn omgeving te horen dat ik niet stevig lijk, maar gewoon slank ben. Ik kijk daar zelf heel anders op en ben dus ook nu fanatiek begonnen met lijnen. Hiervoor volg ik het Slimfastprogramma in combinatie met Obesimedcapsules.

Nu wil ik mijn steefgewicht gaan bepalen maar ik heb echt geen flauw benul meer wat nou gezond is voor mijn lengte. Ik zou volgens BMI 61 kilo mogen wegen (op z'n lichtst) maar ik denk dat ik tegen de tijd dat ik daar ben aangekomen al voor 80% in mijn graf lig.

Wie o wie kan mij vertellen waar ik verder nog naar kan kijken om een gezond streefgewicht vast te stellen, dus buiten BMI om..

Alvast bedankt,

M.

12-11-2009
13:34:49
Ik denk dat je jezelf niet te gek moet maken met alleen maar kilo's.
Want iedereen slaat dat toch weer anders op.
Een buikomvang van 80 cm hoort namelijk volgens mij ook bij gewoon een prima gewicht. Dat zou je volgens mij op de site van het voedingscentrum na kunnen zoeken.

Laat je dus niet gek maken en kijk ook naar waar je je zelf lekker bij voelt. Want volgens mij heb je bij buikomvang 80 broekmaakt 38/40 dan heb je hoogstens een hendeltje meer maar absoluut niet dik.

Maar goed ik kan het niet bevoordelen maar laat je niet gek maken door de kilo's.

10-11-2009
18:18:32
Reactie van m.:

De capsules.. Zijn er btw andere soorten dan??

10-11-2009
18:12:11
Reactie van s.:

ik denk dat als je al 75 weegt dat het al goed is
en ik heb een vraagje werken de pillen van obesimed
want wil er misschien ook mee beginnen

mvg

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim