online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Obesimed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Obesimed

10-11-2009

hallo,

ik wil graag 5 tot 8 kilo's afvallen
maar weet niet hoe ik ben al 1 week bezig
met geen vet proberen te eten en geen snoep enz.
maar heeft er iemand ervaringen met obesimed?

mvg

11-11-2009
09:51:56
Op zich valt dat wel mee, ik weet niet wat de 100 capsules dan kost. Maar via online zit je voor 30 a 35 euro op 100 capsules. Dus dan valt het nog best mee.

11-11-2009
09:43:55
Reactie van m.:

15 euro voor het doosje van 45!

11-11-2009
08:56:13
Ik gebruik ze nu een week ongeveer. Ik moet zeggen heb niet op de weegschaal gestaan. Niet ervoor en nu ook niet tijdens de week dus ik kan geen resultaten noemen.

Ik merk wel dat ik veel minder een honger gevoel heb. Zowel in eten als ook zoetigheid. Omdat je ze een uur voor de maaltijd inneemt, moet ik soms er echt aan denken om te gaan eten.

Ik doe er wel veel bij drinken maar dat is sowieso belangrijk. Mag ik vragen wat de aanbieding van de D.A. is?

10-11-2009
18:27:08
Reactie van m.:

Oh en ze zijn best wel groot, de capsules. Best even wennen dus met innemen!

10-11-2009
18:23:35
Reactie van m.:

Dit is m'n eerste dag, dus geen schokkende resultaten nog te melden. Wel voel ik me vol en heb ik geen trek in lekkere dingen (en ik sta voor de klas, dus elke dag wel een jarig kind dat de klassen rondgaat haha)

Maar ik heb er overdag steeds 1 genomen.. net voor het avondeten 2 en das voor mij teveel.. Beetje TE vol gevoel nu!

10-11-2009
18:19:21
Reactie van s.:

hoelang gebruikt u ze al?
ik ga denk ook maar eens proberen
hoop dat het dan gaat werken

gr

10-11-2009
18:17:21
Reactie van m.:

Ben er nu mee begonnen! Eerste dag en neem de pillen een uur van te voren in. Helpt goed en veel minder trek in dat wat je niet wilt eten als je afvalt ;)

Oh en ze zijn in de aanbieding bij de D.A. op het moment! ;)

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim