online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - wie doet er mee?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

wie doet er mee?

22-11-2009

Hoi afvallertjes,

ik ben vanmorgen op de weeg gaan staan en weeg nu 93,3 kg! ik heb mij voorgenomen om voordat het NIEUWE JAAR begint er ook een nieuw cijfer vanvoor moet staan.... Weg met die 9... We gaan voor een 8!!!

Nog iemand die nu al met zijn "GOEDE VOORNEMENS" wilt starten!

Dan heet ik u van harte welkom op dit forum

groetjes, emily

10-03-2010
13:21:20
Reactie van francis:

Hoi hoi,
wat is het hier rustig zeg in vergelijking met een maand ofzo geleden... Iedereen gestopt met lijnen??
Ik jojo nog steeds, maar geef niet op... Uiteindelijk moet het een keer gaan lukken!!
Groetjes Francis

01-03-2010
10:50:58
Ik lees jullie verhalen nog wel hoor. Maar ik ben nu vooral druk bezig om mezelf van binnen en van buiten te accepteren. En dan kan ik beter niet te veel hier langskomen, want dan word ik weer aangestoken en gaat mijn gedachte weer op hol. Ik weeg me nu 1 x in de week, en dat gat goed. Maar ookdat is best zwaar, want ik wil niet zwaarder worden,vandaar toch op de weegschaal,maar ik mag er van me zelf op staan met de gedachte dat ik wel moet accepteren dat dit dus is wat ik weeg en er geen oordeel over hebben. Dat is best lastig zal ik je zeggen.

Maar genoeg over mij. Ik ben blij te lezen dat de meeste nog goed opweg zijn om slanker de zomer in te gaan.
Succes ermee.

Groetjes,
paula

01-03-2010
09:26:51
Reactie van ellis:

Hallo allemaal

Ik mis hier ook een heel aantal meiden. Ook Paula en zij vulde altijd het lijstje in waarop staat wie er mee doet, je streefgewicht, je startgewicht. en hoeveel kilo je die week bent afgevallen.
Wie wil dat nu voor zijn rekening nemen? En vrijdagis weegdag.
Groetjes Ellis

Even voor Katrien: ik ga niet iets speciaals doen hoor. Ik was al begonnen, maar ik begon toch na een tijd weer te snoepen. Nu wil ik het schaamte-dieet doen :-). haha: ik heb met een collega afgesproken om te gaan lijnen. Dus ik ga mijn weegschaal gewoon naar mijn werk meenemen (kan ik ook mooi thuis niet wegen) en ik zou af gaan ten overstaan van al mijn collegas die ook meekijken natuurlijk om dan aan te komen. Ik denk wel dat dat een mooie stok achter de deur is: gewoon niet af willen gaan.
Ik wil 22 kilo afvallen maar het liefst ook met hardlopen beginnen, dan gaat mijn verbranding wat sneller. Ik geef nog borstvoeding, heb een dochter van 3 maanden, dus echt rigoreus aan het lijnen lukt me ook niet.

26-02-2010
01:02:44
Reactie van larissa:

Oops, mn naam niet ingevuld.
Vorige bericht was dus van mij. ;)

X

26-02-2010
01:02:11
Bij mij gaat het redelijk goed.
Ik zit nu op 74.5 en ben een maand geleden begonnen op 78.8.
Ruim een kilo per week dus.

Ik let erg goed op mijn eten. Eet ook extra veel eiwitten en weinig koolhydraten. Plus ik sport 2 į 3 keer per week. Ik wil er nog 10 kilo af hebben voor de zomer, hopelijk gaat dat lukken!

24-02-2010
00:12:29
Reactie van melissa:

Hallo allemaal,

wat een leuk actief forum!
Ik wil er 13,4 kg af.. in iedergeval voor de zomer
Afgelopen vrijdag ben ik met een proteinedieet begonnen
Tot nu toe goed vol te houden..
hoe gaat het met jullie afvalstrijd?

X!

23-02-2010
18:47:14
Reactie van carolien:

Heej!

Ik heb het zeker niet opgegeven,, ik mis veel meiden hier ,,, Petra.. Paula.. Diaan etc...

23-02-2010
17:38:17
Reactie van larissa:

Heeft de rest het allemaal opgegeven?

22-02-2010
13:39:38
Reactie van katrien:

VEEL SUCCES ELLIS en PARTNER !!!

ga je iets speciaals doen?

groeten

22-02-2010
13:07:03
Reactie van ellis:

Oke...ik begin weer. Mijn startgewicht is 90 kilo weer. Jammer, ik hoop dat ik er iets van geleerd heb...want 2 maanden voor noppes is gewoon zonde van mijn tijd. Mijn man doet ook mee. Die is zichzelf ook zat. (qua eetgewoonten dan)
22 kilo wil ik eraf. 68 kilo wil ik worden, zoals ik altijd heb gewogen.
Groetjes Ellis

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 65  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim