welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum
Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft
Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !
Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem
Veel plezier !
Vragen over
dit forum ?
hoofdpagina
overgewicht
afvallen
gezondheid
extra
forum
dagboek
cursus
diëtiste
links
Opdieet.nl forum - Ben ik een varken?
|
Alle onderwerpen
|
Nieuw onderwerp
|
Zoeken
|
Nieuwste bericht bovenaan
Oudste bericht bovenaan
Ben ik een varken?
22-11-2009
Hallo,
Ik ben 20 jaar en ik ben nu 68 kilo en ben 1.64 m lang. Ik doe echt mijn best om 60 kilo te wegen en dat gaat met pieken en dalen. Mensen noemen mij varken en zeggen dit terwijl zij zelf overgewicht hebben. Ik raak hierdoor een beetje gedemotiveerd en het is niet leuk. ik woog 78 kilo en ben dus nu 10 kilo afgevallen. Zou dit een soort van jaloezie zijn want ik vind het niet leuk en ik raak er een beetje verdrietig van.
10-12-2009
10:09:51
Zit niet zo achterlijk idioot te doen joh over dat janken in dit topic!
Ik snap zo'n webmaster ook niet, hier kan alle beledigende taal geschreven worden zonder ingrijpen. Sluiten deze topic!!
10-12-2009
02:07:03
Reactie van lp:
Het beste is gewoon om gezond en gevarieerd te eten en daarbij minstens 2 x te sporten in de week! Probeer geen vette tussendoortjes te eten
Klinkt makkelijk maar is het niet, zit er zelf ook nog mee. Ik weeg 60 kilo en ben 1.69 wil er graag nog 4 kilo af maar blijf aan die 60 kleven.
09-12-2009
22:35:39
Zoiets heet een spam filter. Gefeliciteerd dat je dat zelf niet uit kon vinden en nu in dit topic gaat janken.
09-12-2009
15:49:33
Ik probeerde vanmorgen op een andere topic een leuke felicitatie te maken met een verjaardagsversje erbij en dat werd tot 2x toe niet toegestaan omdat het spam zou zijn. Ik begrijp niet dat deze beledigende taal op deze topic wel toegelaten wordt en niet als spam wordt beschouwd. Er staat in dat bericht dat je dan waarschijnlijk reclame maakt of beledigende taal gebruikt. Ik schrijf gewoon een verjaardagsversje en ik kom niet verder en degene die steeds knor schrijft en nog meer kwetsende taal kan er wel mee weg komen!
Aub deze topic sluiten!
09-12-2009
15:18:15
IK, je bent inderdaad een varken.
08-12-2009
19:07:48
Reactie van desiree:
Nou dat vind ik ook.Wat is dit voor een ziek gedrag. Moderator dit kan toch niet.Dit meisje is misschien wat onzeker en mag toch gewoon een vraag stellen over lengte en gewicht? Meid probeer dat echte varken maar te negeren.Laat hem maar lekker in de modder rollen.Jij hebt een gezond gewicht en daar gaat het om.
08-12-2009
17:18:25
Hoi, je hebt een prima gewicht hoor. Kijk eens op de site van redt je gewicht nl. Vind je veel informatie, kan je serieus je vragen kwijt en krijg je nog deskundig antwoord ook. En mensen die zulke stomme dingen zeggen tegen je, worden daar voorgoed eraf gegooid. Begrijp ook niet dat dit hier gewoon maar kan, sterkte meid, laat je niet gek maken. Gewoon hier niet meer reageren hoor.
08-12-2009
13:20:05
je bmi is net boven de 25.
2 kilos eraf en je hebt al een gezond bmi.
05-12-2009
13:13:50
knor knor knor en nog een KNOR !!!!
04-12-2009
08:11:56
Het is gewoon bizar dat iemand zo achterlijk doet over een serieus probleem!
Daar is dit forum niet voor bedoeld!
1
2
3
Volgende
Onderdeel
forum
OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software:
Tim