online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - morgen de grote dag
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

morgen de grote dag

26-11-2009

Hallo iedereen.
Even mijn verhaal vertellen:
In de laatste drie jaar ben ik 28kg verzwaard. Mijn hoogste piek was 83kg en dit voor een 21-jarige met een lengte van 1m68. Dit oa door een ongezonde levensstijl ( ik zit op kot en sporten vormt geen prioriteit meer), ziekte, problemen met schildklier en emotioneel eten. Dit laatste heb ik het hoofd kunnen bieden ( en mijn excuses zijn op :)) Ik ben dus eindelijk klaar om mijn overgewicht aan te pakken. Morgen zal ik beginnen met een proteïnedieet Prodoc 80 gecombineerd met repen van Gayelord Hauser. Dit doe ik onder begeleiding van een dokter. De eerste fase zal ik maximum twee weken volgen en dan langzaam een gezond eetpatroon opbouwen. IK heb deze drastische fase gewoon nodig op mijn klik te maken.
Hopelijk kan ik hier dan ook mijn ervaringen vertellen en leren uit jullie ervaringen. Alvast veel steun aan iedereen die aan het afvallen is.

11-12-2009
10:07:16
Reactie van fien:

Hay!

Ik ben nu twee weken bezig en sta op 76,5kg. Het is de eerste keer dat afvallen zo goed lukt. De drang naar snoepen is sterk verminderd, wat ik anders normaal niet heb. Dit komt voornamelijk doordat mij bloedsuikerspiegel zich stabiliseert. Op naar het weekend.

01-12-2009
20:48:00
Reactie van fien:

Even laten weten dat ik deze ochtend op 79,2kg stond en dit terwijl ik nog geen week bezig ben. Dit heeft me enorme moed om door te gaan.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim