welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van ditisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen en lipolyse bij karin de zoete
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen en lipolyse bij karin de zoete

29-11-2009

Hey Dames! Ik ben begonnen bij karin de zoete met lipolyse en doe niet aan die supplementen. Kreeg zo een last van. Bij andere forum kreeg ik niet reactie, dacht maak nieuwe aan. Ik doe wel het dieet, met veel fruit en alles. En ook om de dag sporten. Ben erg benieuwd naar verhalen van dames, die ook als mij hebben gedaan zonder de supplementen ik zal hier noteren hoeveel ik afgevallen ben. Ik weeg nu 84, ietsje meer dan eerst. Want heb 1 week wel met supplementen gedaan. Toen woog ik 83.60 maar heb vocht vastgehouden maar me vetpercentage is wel minder! Ik hoop dat ik deze week 1-2 kilo afval. Ga om de dag trainen nu. Alle verhalen zijn welkom! Liefs claire.

18-07-2013
01:01:53
Reactie van heleen:

Karin de Zoete is letterlijk een kopie van het dieet: NewFigure.

Na een aantal onderzoeken kwam ik bij NewFysic Den haag voor 24 euro per week en vervolgens bij NewFigure Zoetermeer voor 18 euro per week. Conclusie ik heb de bron gevonden qua prijs en hele lieve begeleiders, die mij niet binnen 5 minuten wegkijken. Eindelijk de stok gevonden na al die jaren ploeteren.

Ik volg nu het dieet via NewFigure in Zoetermeer, want dat is nog net iets goedkoper en met dezelfde kwaliteit!!

Grt Heleen

10-05-2012
09:04:07
Reactie van -:

Hoi Saffie, heel veel succes met dit dieet. Voor mij heeft het wonderen verricht: Ik ben inmiddels ruim 32 kilo lichter, nog 6 kilo en ik zit op mijn oude gewicht van 65. Val nog steeds ongeveer een kilootje in de week af. En heb totaal geen moeite om het vol te houden! Heel veel succes nogmaals! Groetjes Kaatje.

07-05-2012
10:54:46
Reactie van saffie88:

Heej,
Ik ben vorige week maandag begonnen, ook met (vieze) supplementen en komende woensdag heb ik mijn eerste weegmoment. Ik woog 85 kilo en denk dat ik wel een paar kilootjes (vocht) kwijt ben. Ik wil graag naar de 70 kilo omdat ik vrij klein ben. Naast het dieet ben ik fervent wielrenster dus met het sporten zit het wel goed. Groetjes, Saffie

19-01-2012
10:39:02
Reactie van kaatje1966:

Hoi,
Ik ben vanaf 30 oktober 2011 bezig met het Karin de Zoete dieet, wl met supplementen, en ik ben inmiddels 18,7 kilo lichter. Ik heb er heel veel baat bij, voel me als nieuw, en bloeddruk, vocht en vet daalt heel erg goed. Ben benieuwd of je nog bezig bent! Ik weeg nu 84,2 en wil graag naar de 70/75 kilo. Groetjes van Kaatje

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006
Design: Esther en Frank
Software: Frank