online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen in balans methode
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen in balans methode

07-12-2009

Hallo allemaal,

Na vele pogingen toch maar weer een nieuwe dieetpoging ondernomen (met de feestdagen in zicht, kan een kilootje minder nooit kwaad...). Ik wil op termijn graag 10 kg kwijt, maar heb ondertussen geleerd dat ik daar de tijd voor moet nemen. Op internet kwam ik de afvallen in balans methode tegen. Lijkt een beetje op de online-versie van Sonja Bakker. Iedere week krijg ik een weekmenu dat is afgestemd op mijn persoonlijke behoefte. Ben met mijn eerste week bezig en het ziet er tot nu toe lekker en gemakkelijk uit. Heeft iemand hier toevallig ook ervaring mee?

Groetjes,
Sanne

16-03-2010
12:56:06
Reactie van iemand:

Probeer Vitastar Afslankformule. Dit zorgt voor een verzadigd gevoel. Hierdoor stimuleert Afslankformule dus gewichtsverlies. Het is gewoon te koop bij de Dekamarkt, C1000, Jumbo supermarkten, Dirk en Plus.
Helpt echt! Ben er al vijf kilo door afgevallen:)

08-03-2010
16:38:18
Reactie van marleen:

Ik ben het ook aan het volgen en het gaat goed. Elke week toch meer dan een halve kilo eraf.

Het is inderdaad 'gewone' gezonde voeding, maar wel afgestemd op je persoonlijke bewegingspatroon. Maar ik heb het ook helemaal gehad met al die zogenaamde wondermiddelen die niet werken op lange termijn! gezonde voeding werkt op lange termijn denk ik toch het beste.
Daarnaast kan ik altijd om begeleiding vragen via een helpdesk. Dus 5 euro per week vind ik helemaal niet duur.

Groetjes,
Marleen

02-02-2010
09:27:14
Reactie van diaan:

sorry,ik bedoel 8 weekmenu's voor 39 euro

02-02-2010
09:26:11
Reactie van diaan:

Hoi hoi

als ik het voorbeeld menu bekijk is het gewoon een gezonde manier van eten die iedereen zelf kan bedenken,en dat voor zoveel geld?
vind het nogal wat,39euro per 8 dagen.Je kunt voor jezelf ook een menu samenstellen en kijken hoe je erop reageert.
niets ten nadele van de mensen die het volgen hoor maar vind het een klein beetje zonde van je geld.

02-02-2010
07:54:52
Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik zit zelf te twijfelen of ik dit ook zal gaan volgen.
Laat het even weten.
thanks,
Paula

14-01-2010
21:42:40
Reactie van sanne:

Hallo Marieke,

Leuk om te horen dat jij ook met afvallen in balans bezig bent. Ik ben nu ruim een maand bezig en na een dipje in de kerstweek ben ik nu toch al bijna 4 kilo kwijt. Het is goed vol te houden vind ik, ook is het handig dat je producten kunt uitwisselen als je iets niet zo lekker vindt.

Jij ook veel succes!

Groeten, Sanne

13-01-2010
22:11:29
Reactie van marieke:

Hoi Sanne,

Ik ben nu ruim een week bezig met de weekmenu's van afvallen in balans en ik vind het goed vol te houden. De eerste kilo is er af. Hoe gaat het nu bij jou, want jij bent al wat langer bezig.

Groetjes,
Marieke

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim