online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - bodyfirm
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

bodyfirm

21-12-2009

hallo,

eerder heb ik gebruik gemaakt van de bodyfirm producten, zij beloven na de eerste kuur 5 kilo minder in samenwerking met gezonde voeding, ik had toenderijd totaal neit op mijn voeding gelet en was toch 3 kilo afgevallen. Mijn vraag i of iemand ook ervaring heeft met deze capsules ?In dit tijd had ik veel te kampen met stress dus wil eigenlijk weten of deze capsules werkte of dat het de stress was?

groetjes k,

22-12-2009
13:13:50
Reactie van josie:

Waarschijnlijk is het gewoon vocht geweest wat je verloren hebt.
De eerste week van welk dieet ook verlies je hoegenaamd geen vet, maar is het hoofdzakelijk vocht.
Dat is gelijk ook de grootste reden waardoor je van de ene op de andere dag 1 kilo meer kunt wegen.
Ik weeg mij nl. elke dag en blijf binnen een grens van 1,5 kilo. Zo kan ik de ene dag bv. 74 wegen, de volgende dag 75,5, de derde 74,5.
Afhankelijk van de hoeveelheid vocht dat ik vast houdt. Lijkt allemaal veel, maar ik ben 1.75. Als ik in de spiegel kijk kan ik bij voorbaat mijn gewicht al zien. Als ik op mn zwaarst ben, is mijn lichaam opgeblazen.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim