online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Thermocaps, wie kent het?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Thermocaps, wie kent het?

06-01-2010

Hoi allemaal,

mijn vriendin is sinds een paar dagen helemaal in de ban van thermocaps. Die ze wil bestellen, ik heb er zelf weinig vertrouwen is, maar het is relatief nieuw en er zijn weinig 'tegen-berichten'.

Wie heeft ervaring? Alvast bedankt!

06-07-2011
16:39:50
Reactie van femke:

Hoi Renate,
Ik zag je reactie! maar nee, alles enkel online heb ik ondervonden...
De Konjac mannane capsules (glucoman) zijn van JPS-vitamines de goedkoopste, zijn identiek.

06-07-2011
16:32:27
Reactie van anne waanders:

Kan ik de thermo caps ook gewoon in de winkel kopen? of bijv. bij een gezondheid winkel?

06-07-2011
09:47:49
Reactie van femke:

Beste Isa,
Hoe bevallen de konjac Mannane capsules jou van JPSvitamines?
Ik gebruik ze zelf nu ook al een tijdje en ik ben ongeveer 1,5 a 2 kg afgevallen! Ik ben er onwijs blij mee, zit namelijk bijna op mijn streef gewicht alvorens ik op vakantie ga. :) Ik zie nu ook dat zij de Konjac nu blijvend in prijs verlaagd hebben voor slechts 23,95 incl verzendkosten! Dus ook nog eens de goedkoopste van Nederland volgens mij.

29-06-2011
08:39:53
Reactie van isa:

Ik gebruik sinds kort ook de Konjac Mannane capsules van JPSvitamines! De prijs is zeer gunstig en is inclusief verzendkosten. Ik betaalde slechts 23,95! Ben sinds maandag begonnen met mijn 2e potje en ben tot heden tevreden met het resultaat.

24-02-2011
08:42:50
Reactie van bas:

Ik heb nu 2 weken Konjac mannane capsules en pak ze savonds als ik weet dat ik toch zin krijg in een snack. Als ik ze heb gepakt heb ik echt heel de avond geen honger meer.

08-12-2010
17:36:07
ik ben er niets van afgevallen... denk dat het vaak ook in je hoofd zit, dat je je anders voelt.

08-12-2010
07:44:02
Reactie van kim:

hoi allemaal, ik wou vragen of iemand weet of ik de capsule's mag open maken, de poeder op een lepel mag doen, en dan met veel water mag innemen. ik krijg die grote pillen dus absoluut niet weg !! heb met veel water geprobeerd, en met pudding (glijd beter), maar ik krijg ze absoluut niet weg. dan krijg ik kokhalsneigingen.
ik hoop snel van iemand iets te horen.
groetjes kim

29-11-2010
18:25:33
Reactie van marissa:

Mensen met overgewicht zullen zeker afvallen. Omdat je voeding ook automatisch aanpast !! Dus val je zo ie zo af !!Ik heb geen overgewicht maar wou gewoon een paar kilo afvallen !!
Ik nam thermo caps !! enige wat ik er van over hield is een hersenschuding !! Want ik kreeg er een lage bloed druk van en ik viel flauw !! En ik viel geen kilo af !! Dus mensen met een normaal eet patroon en regelmatig spOrten werkt dit dus niet !!! Gebakken lucht ;)
Gewoon sporten en 3 x per dag eten en 3 tussen doortjes;)

19-11-2010
15:59:37
Reactie van lotte:

Ik heb ze ook geprobeerd, de Thermocaps. Bij mij beviel het goed, ik ben er in ieder geval mee afgevallen. Ze werken op je maag, waar ze een soort gellaagje vormen ofzo (dat staat op de website) en ik had daardoor soms wel last van maagkrampjes. het is echt heel belangrijk dat je er genoeg water bij drinkt: deze pillen en het vele water dat je moet drinken helpen dus tegen de honger.
Ik ben inmiddels teveel afgevallen (jawel, hoe is het mogelijk?!), dus ik heb nog een potje met 110 capsules over.

22-10-2010
17:05:02
Reactie van lou:

mensen ik denk dat jullie gewoon gezonde voeding moeten nuttigen.
en geen pil,shake etc..
advies een voedingsdeskundige zou jullie met begeleiding kunnen helpen.
ik heb daar ervaring mee en weeg nu 62 ipv 93.
enkel advies, als jullie verder willen gaan met dit of een ander dieet moeten jullie dat vooral doen...
succes met het afvallen welke weg jullie ook zullen bewandelen

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim