online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - citroen en grapefruit
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

citroen en grapefruit

14-04-2006

hallo,
Ik heb een vraag
Heeft er iemand ervaring met het drinken van een sapje van een hele uitgeperste grapefruit en een halve citroen? dat is dan het eerste wat je 's ochtends drinkt en je het schijnt je vet af te breken en je valt daardoor af ik ben benieuwd of iemand het heeft geprobeerd en met welke ervaring.

28-04-2006
19:39:47
Ja, ik heb een paar jaar geleden dat gedaan, gevolg hoe verder de dagen verliepen, hoe meer last ik van maagzuur, krampen en braakneigingen kreeg. Nu drink ik 's ochtend een halve uitgeperste citroen in HEET water , zoals thee, maar zonder thee. En om een uur of tien pak ik wat magere yoghurt met zoetstof en wat vers fruit. Zo dat ik dat ook 's avonds, hongergevoel raakt er goed van weg, vitaminen komen naar binnen en het is echt lekker. Groetjes volle maan

28-04-2006
19:39:46
Ja, ik heb een paar jaar geleden dat gedaan, gevolg hoe verder de dagen verliepen, hoe meer last ik van maagzuur, krampen en braakneigingen kreeg. Nu drink ik 's ochtend een halve uitgeperste citroen in HEET water , zoals thee, maar zonder thee. En om een uur of tien pak ik wat magere yoghurt met zoetstof en wat vers fruit. Zo dat ik dat ook 's avonds, hongergevoel raakt er goed van weg, vitaminen komen naar binnen en het is echt lekker. Groetjes volle maan

16-04-2006
14:18:44
Reactie van onze diëtiste:

Hoi,
Je leest inderdaad wel eens dat ciroen- en grapefruitsap helpen bij het afslanken. Maar het is niet zeker of het werkelijk zo is. Maar probeer het gewoon!
Bedenk alleen wel dat grapefruitsap de werking van sommige medicijnen kan beinvloeden. Wellicht is het voor jou belangrijk om hier op te letten. En citroensap is erg zuur. Leng het daarom aan met veel water en drink het met een rietje om je tanden te beschermen.
Groetjes,
Esther.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim