online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Ik wil graag een paar kilo afvallen.
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Ik wil graag een paar kilo afvallen.

11-01-2010

Hallo iedereen,

Ik zou graag een paar kilo af willen vallen en het liefst wil ik mijn 'love handles' kwijt. Mijn vraag is of dit mogelijk is of kan plaatselijk afvallen niet?

Heeft iemand tips hoe ik snel een paar kilo af kan vallen(eten, oefeningen, etc.)
Ik ben vegetariėr, dus geen vlees aub. Ik weeg op het moment 57 kilo en ben 1.68 lang.
Ik heb in mei gala en wil dan de kilos kwijt zijn. ik streef vooral naar een plattere buik, benen en geen love handles.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

18-01-2010
22:54:12
Reactie van gerard:

Makkelijk, Stacker 2 XLPC, veel positieve geluiden komen van dit. Je kunt het op veel sites bestellen, maar op bodypower.nl hebben ze ook een hele rits aan klantenbeoordelingen etc.

18-01-2010
08:25:59
Reactie van skittel:

ik weet niet of je blij bent met dit bericht,
maar 57kg en dan dan kgs kwijt willen raken??
waar moeten die zitten?

er zijn veel op dit forum die graag zouden ruilen en dan noooioit meer overafvallen zullen denken.

je bmi is prima!
maar succes maar pas op voor doorslaan in dit

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim