online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wat is het beste?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wat is het beste?

11-01-2010

hallo,

ik wil heel graag 8 kilo afvallen
en dan heb ik de juiste gewicht.
wat kan ik het beste doen ik heb l-carnitine gebruikt
en dat werkte voor mij niet.
nu ben ik minder gaan eten en gezonder.
maar ik wil snel afvallen

wil graag tips wat het beste is voor me.

mvg

17-01-2010
20:19:40
Reactie van suzanne:

Ik las het al meer op dit forum, maar wat mij echt geholpen zijn Stacker 4 vet verbranders. Je krijgt er minder trek in eten van en het zet je verbranding een tikkie hoger. Via dit forum kwam ik uit bij Bodypower.nl en daar verkopen ze het. Succes en veel sterkte, het gaat je zeker lukken!

13-01-2010
14:53:12
Reactie van carolien:

Iedereen zou graag zo snel mogelijk alle overtollige kilo's er af willen , dat ze volgende week wakker worden op een ochtend en die kilootjes kwijt zijn...
Maar helaas,,, afvallen vergt veel geduld en tijd!
Minder eten, meer sporten... Ik ben inmiddels 30 kilo kwijt ... door gezonder te gaan eten en meer te gaan sporten! binnen een jaar ben ik het kwijt geraakt...

12-01-2010
19:24:50
DIT forum ipv DEZE forum

12-01-2010
18:24:50
Reactie van fem:

DE oplossing niet HET

11-01-2010
23:30:02
Reactie van jeremy:

gewoon ni meer eten dan :P wat heb je verwacht, dat je wonderen kan verrichten omdat je nu 'gezonder' ben gaan eten.

Als iemand HET oplossing wist, dan had je deze forum niet.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim