online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen, wil dunnere benen.
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen, wil dunnere benen.

12-01-2010

Hoi,

Ik zou graag wat willen afvallen. Ik weeg nu 55/56 kilo ben ben 1.68m.
Het liefst wil ik iets weg bij mijn buik. En bij mijn bovenbenen. Kan dit?
En iemand tips hoe ik kan afvallen? Wil het liefst geen raar dieet volgen en ook zonder vlees(ben vegetariėr).
Dankje!

18-01-2010
00:08:39
Felies, ik neem mijn reactie terug, je bent gewoon dom :)

17-01-2010
16:18:49
Reactie van zus abraham:

heeee (:

ik ben 14 en ben even lang en bijna even zwaar als jou (54) ik zou ook graag wat bij mn buik en benen kwijt raken.. ik ben nu al een tijdje bezig met minder eten en extra sporten enzo.. maar ik heb niet echt het idee dat het werkt. lukt het bij jou al?

xxx

17-01-2010
09:51:53
Reactie van najaria:

Hallo,

Bij toeval kwam ik op deze topic en wil ik toch even reageren.

Als eerste denk ik dat je misschien geen eens een dieet moet gaan volgen. je gewicht en lengte zijn in proportie dus voor strakkere benen en buik zou je misschien beter gericht oefeningen kunnen doen?

Schaatsen en fietsen zijn erg goed voor je benen, maar er zijn ook oefeningen die je thuis voor de tv desnoods kan doen. Ik ben zelf nu bijna 20 kilo afgevallen en moet dus ook het een en ander dmv oefeningen strakker maken en het werkt. Het gaat gelijdelijk maar mijn benen en buik zijn al een stukje steviger.

Dan nog even een korte reactie op Felies betreffende de stackers:
Stackers zijn echt niet zo gezond voor je. Ik heb ze ook gebruikt, je hebt inderdaad gelijk dat je hongergevoel weggaat, maar ik kreeg na een paar weken, toen ik meer moest gaan slikken, hartkloppingen en trillingen over mijn hele lichaam. De efidrine die erin zit leek wel een soort speed waardoor mijn lichaam het niet trok. Dus ik ben echt blij voor je als het bij jou goed gaat en je je er goed bij voelt, maar ik vind het niet een product om iedereen aan te raden.

Succes!

16-01-2010
21:52:10
Reactie van felies:

Wat een onzin!!! Stackers gevaarlijk voor de gezondheid? Laat mij niet lachen! Nederland heeft een hartstikke streng beleid m.b.t. voedingssupplementen. Niet voor niets is efidrine verboden en dat zit ook niet meer in afvalproducten! Er zit caffeine in stackers? en dat is gevaarlijk? Kom op zeg mensen, hulpmiddelen gebruiken om af te vallen kan GEEN KWAAD! Mensen die overgevoelig zijn voor caffeine, lezen heus wel de ingredienten voordat ze iets nemen! Voor de rest van de mensen is dit juist een hulpmiddel, een zetje in de rug! Weten jullie wel hoe makkelijk mijn leven is geworden erdoor? Veel makkelijker en fijner!

15-01-2010
14:44:31
Reactie van moeder theresia:

Stackers zijn super ongezond en gevaarlijk.
Je kan wel degelijk plaatselijk afvallen bij karin de zoete, dat heb ik ook gedaan, ging supergoed. Succes hoor !

15-01-2010
12:31:07
Felies, misschien is het beter als je ophoudt iedereen stackers aan te raden. Ik geloof dat je intenties goed zijn en dat je er zeker mee afvalt. Maar vergeet niet dat stackers ontzettend gevaarlijk zijn voor bepaalde mensen, zoals iemand die gevoelig is voor caffeine. Mocht je net iemand hebben die dat is, maar geen onderzoek doet naar stackers. Dan kun je ze later in het ziekenhuis op zoeken.

14-01-2010
18:26:01
Hier heb ik niet zoveel aan. Ik ben nog geen 18. Ben nu 17 en er staat dat je lichaam dan nog niet in staat is om ze goed af te breken. En stackers lijken me erg ongezond, je kunt er hartkloppingen van krijgen en vermoeidheid.
Dan val ik liever langzamer en gezond af, dan ongezond en snel.
Maar toch bedankt voor je reactie

14-01-2010
15:40:04
Reactie van felies:

Surf eens op het internet en zoek naar een webshop (bijv: bodypower.nl) Daar verkopen ze stackers, die helpen mij in ieder geval om zonder moeite wat kilo's kwijt te raken

13-01-2010
16:36:38
Je vraag slaat ook nergens op, want je kan niet plaatselijk afvallen.

12-01-2010
21:25:58
Bedankt voor je reactie. Maar dit slaat nergens op.

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim