|
10 dagen op appels en mandarijnen leven.
16-01-2010
Goedemiddag allemaal,
Ik ben het een beetje zat geraakt!!!! ik dacht eerst aan het cambridge dieet maar dat is 50 euro per week, best duur voor een studente. Dus ik ga het eerst maar eens zelf proberen. Ik ga vanaf morgen dus 10 dagen lang op appels mandarijnen en minimaal 2,5 liter water leven. Ik ben benieuwd wat er uit komt.. ook ik zal dit forum als een dagboek gebruiken!! ik hoop dat het me gaat lukken!
groetjes, Loubna |
|
|
|
|
06-07-2011 09:26:31 |
Reactie van dylan:
probeer maar. :) als jij het niet wil geloven prima, maar ik zie mooi het resultaat. :) |
|
06-07-2011 09:08:59 |
Reactie van vivian:
loubna, eet een normaal patroon en gebruik de genacol eens. je kunt veel info vinden op internet. het gaat niet zo snel, maar is veel gezonder en natuurlijker en kost maar 30euro per maand.
gr., viv |
|
06-07-2011 08:42:11 |
Reactie van dylan:
whahah, xD jij eet teminste nog, ik eet nu helemaal nix meer, alleen een klein beetje avond eten... is best moeilijk in het begin maar daarna gaat het heel makkkelijk. :) ben er nu 1 maand mee bezig en ben nu 20 kilo afgevallen. weinig eten, veel, heel veel bewegen. :) je bent vaak duizelig en moe, maar ja je moet er wat voor over hebben. :P groetjes |
|
20-01-2010 14:22:22 |
Reactie van gerard:
Stop hier onmiddelijk mee! Je kunt best een normaal dieet nemen en alsnog afvallen! |
|
19-01-2010 13:00:31 |
En jij vind het gek dat je moe en draaierig bent?!?!?!? Je bent bezig om je lichaam naar de knoppen te helpen met zo'n manier van leven... Stop hiermee en ga gezond eten!! Ik weet dat dat makkelijker gezegt dan gedaan is, maar dit is echt niet goed zo!! Als je hiermee stopt en weer meer dingen gaat eten, kom je in een recordtempo aan!! Groetjes |
|
19-01-2010 12:23:26 |
Reactie van sannie:
Beste Loubna,
Ik denk dat het cambridge dieet toch beter voor je is. Qua koste vast dit echt best wel mee. Het kost je dan wel 50 euro per week maar daarnaast hoef je helemaal GEEN boodschappen meer te doen. Als je een uitrekent wat een gemiddelde maaltijd kost kom je op meer dan 2.25 euro. Ook lijkt me een dieet van alleen appel en mandarijnen (en stiekem wat optimel) niet heel gezond. Bij het cambridge dieet krijg je in ieder geval wel al je vitamine, minerale etc. binnen.
Maar mocht je het bij de mandarijnen en appel willen houden dan hoop ik dat je het redt :) en wens ik je heel veel succes met afvallen. En onthoudt.......elk dieet is zwaar.... |
|
19-01-2010 11:13:02 |
Reactie van loubna:
ik voel me soms wel erg moe en draaierig maar goed... |
|
19-01-2010 11:11:24 |
Reactie van loubna:
hahaha dewi daar zit wat in maar had er niet echt op gelet i know... maar goed... we zijn nu 2 dagen verder....
gister had ik trouwens die optimel 0 procent vet yoghurt gedronken hihi een heel erg klein beetje (in zo een marokkaans theeglas.. hahaha dus was heel erg weinig)... en verder een appel.. en toen niks meer... ik denk dat ik die optimel yoghurt bosvruchten dr in ga houden vind het echt lekker.... verder merk ik dat ik veel te weinig water heb gedronken.... dus ben vandaag vooral bezig om veel water te drinken... (heb nu een flesje voor me van 0.75 cl :D) die moet voor 12 uur leeg zijn.. en dan wil ik nog flesje vullen ben van plan om 1 keer in de 2 uur.. zo een fles leeg te krijgen... |
|
17-01-2010 18:57:44 |
Reactie van dewi:
als je van plan was om op mandarijnen en appels te leven 10 dagen, zorg je toch dat die in huis zijn?? en dan gelijk al tonijn eten... nja succes |
|
17-01-2010 18:54:18 |
Reactie van loubna:
1 dag zit er op...
ik ging vanochtend op de weegschaal normaal gezien weeg ik 87 maar dit keer stond er toch ECHT EEN 90.0 ik werd helemaal gek....
ik heb vandaag geen appels gegeten omdat die dr niet waren dus had een blikje tonijn gegeten (alle olieen er natuurlijk uit) en heb heel wat water gedronken... straks ga ik nog ff een appeltje eten die ik vanmiddag had gekocht.... nou kijken hoeveel er woensdag op de weegschaal staat!!
jullie horen van me... |
|
|