online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 20 kg er af!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

20 kg er af!

24-01-2010

Hoi,
Ik ben Floor en ben altijd al aan de zware kant geweest. Net voor ik 5 jaar geleden ging samenwonen ben ik door gewoon gezonder te leven (fruit, groenten en sporten) ruim 10 kg afgevallen. Sindsdien is dat vele groente en fruit verdwenen, is het sporten gestopt en heb ik 2 kinderen op de wereld gezet en dus ook 2 zwangerschappen achter de rug. Resultaat: 103 kg bij 1.75m. Tijd voor actie, wie doet er mee??

04-02-2010
09:20:53
Reactie van floor:

Hoi,

Tijdje niet geweest, site lag er uit???

Gaat heel goed hier, beetje te goed... 98.7 kg gisteren! Ben er op zich heel blij mee, maar ik eet nu wat te weinig. Mn de gezonde tussendoortjes schieten er in de drukte bij in.

Het weekend een dagje met vrienden, vol eetverleidingen natuurlijk. Heb me voorgenomen dat ik wel gewoon lekker ga eten, maar een normaal portie. En de chips toch maar proberen te laten staan!

Hoe is het bij jullie?

Groetjes Floor

26-01-2010
19:41:02
Reactie van floor:

Hoi,

Nou, de eerste paar dagen ben ik goed doorgekomen, ongeveer 1200kcal per dag, niet slecht toch? Het helpt wel om op de site van het voedingscentrum bij te houden wat je eet. Het is soms wel verhelderend, en het maakt je bewust van wat je allemaal in je mond stopt ;-) Niet gesnoept, de trap (3 etages op mijn werk) in plaats van de lift, alleen van de hometrainer nog niets gehoord :-( Heb constant de neiging om op de weegschaal te gaan staan, maar dat heeft nog niet zoveel zin natuurlijk. Zaterdag weer....

Bij jullie ook goed?

Groetjes Floor

24-01-2010
11:32:30
Reactie van diaan:

Hoi hoi
ik volg het principe van het no-nonsense dieet,3 hoofdmaaltijden en 3 kleinere maaaltijden,en dat gaat prima.
genoeg variatie en geen trek tussendoor!
ik ben nogal van het snaaien maar met deze manier van eten gaat het heel goed,
liefs Diaan

24-01-2010
11:17:48
Reactie van floor:

Hoi,

Fijn, zo snel al wat reacties!
Een specifiek dieet heeft bij mij weinig zin. Het lukt me niet om me er aan te houden, nu met een gezin wat tenslotte ook moet eten al helemaal niet. Vorige keer ging het bij mij prima door gewoon minder te eten, veel en vooral groenten en fruit, niet snoepen en vooral bewegen. Heb net een hometrainer besteld aangezien de sportschool nu een hopeloos plan gaat zijn...

De start is er, nu nog volhouden!

24-01-2010
11:05:56
Reactie van mieke:

Hallo,

Hoe pakken jullie het aan, alles al geprobeerd, eiwitdieet word ik letterlijk niet goed van, voel me dan echt ziek, heb ook echte klachten'
Dus geef a.u.b. een tip.

Groetjes Mieke

24-01-2010
10:44:01
Reactie van diaan:

Hoi Floor
Ik doe mee,ben begonnen met 102.5kg en weeg nu 99.6kg.
wil naar de 80kg

groetjes Diaan

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim