online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - calorieên tellen?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

calorieên tellen?

18-04-2006

hallo ik ben een 19 jarig meisje ik ben 1.56 en weeg 55 kg en ik voel me helemaal nie lekker in mijn vel ,graag had ik wat tips gehad om zo snel mogelijk zo'n 5kg te vermageren. graag zou ik wat gewicht willen verliezen door calorieên te tellen. Hoeveel calorieën zou ik dan per dag mogen innemen?

groetjes
lotte

24-04-2006
14:19:37
Volgens mij is 1200kcal voldoende om af te vallen en daarbij goed en veel bewegen.. dan moet het lukken!

24-04-2006
09:28:28
1000 kcal is echt te weinig! Het is een hongerdieet waarvan je wel afvalt, maar je lichaam gaat in een hongerstand waardoor je lichaam als je eens een keer wat meer eet (bv. als je je streefgewicht hebt bereikt) de extra calorien direct als vet opslaat :(

21-04-2006
21:27:23
heey meid

het beste is, en wat goed vol te houden is, is 1000 caolriën op een dag. op deze manier kun je de hele dag genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen, maar val je wel geleidelijk af.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim