online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - bij mij helpt het niet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

bij mij helpt het niet

10-02-2010

ben nu 3 weken met herbalife bezig was na 1 week 1.5 kg kwijt (vond het wat tegen vallen maar ja dacht ik) nu 2 weken verder ben ik nog maar 1.7 kilo kwijt een beetje frustrerend.neem 3x4 pillen op een dag en 1.5 liter van die thee spul en dan nog minimaal een liter water op een dag.
wie heeft hier ook last van met herbalife en of heeft er tips voor mij

10-02-2010
12:56:33
Reactie van katrien:

éwel, 10 kilo ook al verlies je maar 0.5kg per week dan ben je er in 20 weken vanaf... zo een maand of vijf, da is toch nie slecht. Ik zou zeggen gewoon volhouden... Sterkte Katrien

10-02-2010
12:25:07
het liefst een kilo of 10

10-02-2010
11:03:19
Reactie van katrien:

Soms duurt het een beetje langer voor je eerste resultaten ziet, dat is bij elk dieet zo....
en normaal zeggen ze dat je maar 0.5 tot 1 kg per week mag vermageren omdat wanneer je te vlug vermagert je te vlug weer bijkomt... stap per stap en alles op het gemak. Ik zou zeggen probeer het nog even vol te houden. Hoeveel wil je kwijt?

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim