online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - help
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

help

20-04-2006

op internet lees ik heel erg veel over afvallen en te dik zijn. ik ben echter al jaren te mager en heb werkelijk alles al geprobeert om aan te komen. Mijn lengte is 1.78 en ik weeg maar 54 kilo. In het ziekenhuis ben ik al onderzocht of mijn schildklier wel goed werkt en die doet het perfect. Ik eet de hele dag door en voordat ik ga slapen neem ik ook nog een flinke maaltijd zodat het niet verbrand. Ook heb ik al een speciaal dieet van Herbalife geprobeert om aan te komen en ook dat helpt niet.
Wat kan ik nou nog meer doen om aan te komen ? Ik voel me hier echt niet lekker bij en heb altijd wijde kleren aan om het maar zo veel mogelijk te verbergen.

Groeten Claudia

14-05-2006
22:01:14
want mager zijn is echt niet gezond en niet mooi ook!!!!! probeer aan te komen

14-05-2006
22:00:25
beste .......
je moet jezelf gewoon dwingen oom echt veel lekkernijen te gaan eten!!!! dat is het enige manier om aan te komen, mischien heb je gewoon weinig eetlust, nou oke veel succes!!!!

21-04-2006
13:50:24
Ik ben 28 jaar oud, in oktober wordt ik 29 jaar.
Het ziekenhuis zij dat ik gewoom meer moest gaan eten, maar als ik nog meer ga eten dan ontploft mijn maag.
Ik eet niet alleen junkfood maar juist gezond en gevarieerd en eel erg veel. Tussen de gewone maaltijden door eet ik wel slechtere dingen zoals chocola een vet broodje of andere snacks. en 'sAvonds eet ik juist heel veel pastagerechten omdat daar veel colidraden inzitten.
Ik heb een tijdje op fitness gezeten om meer spieren te kweken en om te broberen daavan iets voller te worden maar dit hield ik niet lang vol omdat ik er echt geen tijd meer voor had met mijn werk en andere hobby's.
Ik hoop dat iemand een idee heeft.

Groetjes Claudia

20-04-2006
17:20:57
Hoe oud ben je? Misschien is het simpel een kwestie van een paar jaartjes wachten, zelf werd ik heel lang uitgescholden voor 'lange dunne', maar toen ik eenmaal 25 was geweest konden ze dat niet meer zeggen!

Ik zou in ieder geval niet teveel junkfood gaan eten, ook al wordt je er misschien minder dun van, erg gezond lijkt het me niet.

En doe je eigenlijk aan sport? Misschien kun je daarmee wat meer 'body' krijgen als je wat gespierder bent, dan lijk je minder mager.

En wat zeiden ze trouwens in het ziekenhuis dat je moest doen?

Groetjes en suc6 ermee!

20-04-2006
14:37:14
Een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem. Zij heeft ook al van alles geprobeerd. Ze eet een flink ontbijt, lunch en avondeten en zit tussendoor nog vanalles te eten. Als ze dat niet doet wordt ze echt te dun. Dus als iemand inderdaad iets weet dan kan ik dat ook aan die vriendin doorgeven.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim