online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ..wie kan mij helpen.. ben ik te dik?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

..wie kan mij helpen.. ben ik te dik?

17-02-2010

Hee allemaal,
ik ben een meisje van 16 jaar.
ik ben 1.74 m lang en ik weeg rond de 75 kilo.
Is dit te zwaar?
Ik heb al van verschillende mensen wat gehoord, ik lijk misschien niet te dik, maar ik probeer mijzelf heel erg af te kleden..
Wie kan mij helpen om meer af te vallen.. Ik heb al veel dingen geprobeerd en het lukt maar niet!

Groetjes, van ..

17-02-2010
19:33:00
Reactie van bianca:

dan ga je 1 of 2 weken cambridge dieet volgen, dan ben je in die 2 weken zo 5 of meer kilo kwijt. Ik doe het ook en ik ben 12 kg kwijt in 7 weken, maar dat komt ook omdat ik aangekomen was en tussendoor stout ben geweest. 1e week was ik 4,5 kilo kwijt.

Kijk ff op cambridgedieet de website

17-02-2010
19:04:25
Reactie van anoniem.:

echt??
ooh, wat geweldig nieuws!
hier ben ik echt blij mee, om dit te horen.
maar ik vind mezelf nogal dik, want ik zie er niet echt leuk uit in zwemkleding.
vandaar dati k de rilletjes eraf wil hebben.

17-02-2010
19:01:56
Reactie van bianca:

nee je bent niet te zwaar! Je moet je lengte min 100 rekenen en dat is je maximale gewicht dat je wegen mag. Je bent 1,74 dus mag je 74 kg wegen, je bent dus goed, want per dag kan je gewicht schommelen.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim