online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Alli,wie heeft ervaring???
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Alli,wie heeft ervaring???

18-02-2010

Hallo

Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met ALLI.
Zou er graag meer over weten(buiten de dingen die je op internet kunt vinden)

Alvast bedankt

13-03-2011
06:51:01
Reactie van mikki:

Hoi, ik zag dat het lang geleden is sinds iemand zijn/haar ervaringen mbt Alli heeft beschreven. Ik ben al enkele keren veel afgevallen en weer aangekomen. Vorig jaar opnieuw begonnen, ongeveer 30 kg overgewicht. Ik ben 10 kg op eigen kracht afgevallen en ben toen gestart met Alli. Sindsdien val ik nog steeds minstens 1 kg per week af. Bij eerdere pogingen zonder Alli lukte dit niet. Ik heb geen last van bijverschijnselen maar ik eet ook weinig vet.
Als ik een vette maaltijd op heb met alli moet ik daarna wel naar het toilet, maar niks geen problemen met weglopende diarree of lucht. Ik ben erg blij dat ik alli geprobeerd heb en zal het nog zeker een tijd blijven doen, totdat ik helemaal op gewicht ben.
Je moet natuurlijk wel goed op je eten letten, alli werkt niet vanzelf. Maar naast het minder eten heeft alli mij erg geholpen.

01-03-2010
09:40:56
begonnen vorige week dinsdag met 101.6 kg,nu 98,5 kg
gaat heel goed en voel me enorm lekker

27-02-2010
14:51:24
vandaag gewogen en min anderhalf kilo,in 4 dagen!!!

26-02-2010
08:47:32
ik ben nu 4 dagen bezig en nauwelijks bijverschijnselen,ik vul op een site van alli mijn voeding en vetverbruik in en krijg daar ook adviezen.
ik heb alli ook niet via de apotheek gekocht,dat scheelt de helft!
voel me er goed bij!
succes voor degenen die ook alli gebruiken

25-02-2010
16:16:51
Reactie van anita:

Ik heb net de eerste pot leeg (online gekocht..veel goedkoper) en ben dus na een maand anderhalve kilo lichter. Niet in combinatie met een bepaald dieet ofzo maar gewoon netjes gegeten. Valt mij tegen, had er meer van verwacht.

23-02-2010
14:03:55
Reactie van elles:

Nou nog geen reaktie dus,ik ben vandaag begonnen met Alli.
Geen last van bijwerkingen maar let ook goed op mn vet inname.
Hoop dat er wel reakties komen hier

19-02-2010
17:35:59
Reactie van bianca:

Lijkt me echt niks, doe gewoon het cambridge dieet dan vliegen de kilo's eraf.

18-02-2010
16:12:26
Reactie van moeder theresia:

ik ben er ook benieuwd naar...

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim