online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - weekje groente en fruit?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

weekje groente en fruit?

22-02-2010

Hallo allemaal

Ik heb ook een vraag voor op dit forum. Ik ben afgelopen tijd al erg veel afgevallen, door het eet-de-helft dieet haha maar nu heb ik me de afgelopen 3 weken weer flink laten gaan en ben ik 2,5 kilo aangekomen. Veel vet en vlees gegeten en frisdranken gedronken enzo. Nu had ik me bedacht dat ik misschien maar eens een weekje voornamelijk groente en fruit zou gaan eten, om een beetje te de-toxen?
Heeft iemand daar ervaring mee? Gaat me niet perse om het afvallen maar wil gewoon even dat "slechte" gevoel kwijt, hoe ik me voel in mijn lijf van al die slechte dingen wat ik gegeten heb.

alvast bedankt, groet Floor

07-03-2010
21:28:38
Reactie van a:

Waarom ga je geen Juice Plus+ gebruiken? Dit is groente en fruit in een capsule ,het geeft je veel energie, meer weerstand en heeft een ontgiftende werking. Het is geen afslankproduct maar omdat je lichaam in balans komt ga je het op den duur wel op de weegschaal merken. Ik gebruik het nu ong. 5 maanden en voel me fitter en energieker dan ooit, daardoor kan ik alles aan en ben ik zelfs af en toe op de sportschool te vinden. Ik heb het besteld op natuurlijkgoedgevoel.nl
IK wens je veel succes en laat me weten hoe jou de Juice PLus+ bevalt.

Groetjes, a

26-02-2010
01:18:33
Reactie van larissa:

Ik heb weleens een week op groente, vers fruit en verse fruitsapjes, eieren en soep (bouillon) geleefd.
Daarbij minimaal 2 liter water drinken per dag en ik voelde me super!
Ben in die week ook redelijk wat afgevallen, maar daar was het me in de eerste plaats niet echt om te doen.

Ik raad je overigens wel aan om je voeding aan te vullen op dagen dat je gaat sporten. Al is het maar met een paar crackers met mager beleg bijvoorbeeld.
Je kunt best flauw worden van sporten als je lichaam eigenlijk te weinig energie uit voeding binnen heeft gekregen.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim