welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - koolhydratenarm dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

koolhydratenarm dieet

23-02-2010

hallo,

Wie heeft hier ervaring met een koolhydratenarm dieet. Ik zou graag een 5tal kilo vermageren. Er daarnaast heb ik nu vaak darm en maagklachten en ik heb gelezen dat men zich met een koolhydratenarm dieet veel gezonder voelt en ook minder last heeft van maag en darm klachten.
Ik heb al het één en ander opgezocht maar ik lees zowel positieve dingen als negatieve, zo heb ik bv gelezen dat men verzuurd geraakt als men koolhydraten arm eet en dat men ook geen fruit mag eten.
Graag had ik geweten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met koolhydratenarm te eten ? En voelt men direct resultaat?

alvast bedankt.
Katrien

31-08-2015
18:50:49
Reactie van c.:

Ik heb Paleo een tijdje gedaan, maar voor mij is het niet vol te houden. Te éénzijdig. Blijf het hongergevoel houden.

18-08-2015
09:19:30
Reactie van cobie:

Paleo is ook koolhydraatarm.
gr cobie

17-08-2015
10:36:57
Reactie van cobie:

Hallo, heeft iemand al paleo al eens geprobeerd? Echt heel erg goed. Is geen dieet maar toch val je snel af. Het is een andere leefwijze, heel makkelijk en lekker.
gr. Cobie

09-10-2014
22:26:41
Reactie van anne:

Ben ook paar maanden bezig en ben 6 kg afgevallen. Tip: ga gewoon meer bewegen als je wat wilt afvallen, dan gast 't nog beter. Je hoeft niet streng te dieeten. Je moet zelf discipline hebben, doorzettingsvermogen. Dus kom met je kont van die bank af. Ga bewegen en pas je voeding aan.

30-01-2014
13:32:36
Reactie van wolferien:

Hallo!
Ik ben nu drie maanden bezig met een koolhydratenarm dieet. Low carb dus, niet no carb. Decembermaand heb ik het dieet even gelaten voor wat het was, maar nu weer volop bezig en al bijna 10 kilo kwijt! Incl de kerstkilo's. :D

xx wolferien

1  2  3  4  5  6  7  8  9  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank