welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )

26-02-2010

Ik ben van plan green coffee 800 leptin te gaan gebruiken.
Heeft iemand gehoord over dit product? Schijnt helemaal "hot" te zijn??
De groene koffie is vetverbrandend, anti-verouderend en vol met anti-oxidanten.
Las op een website over groene koffie dat er medische studies / onderzoeken zijn gedaan waaruit is gebleken dat groene koffiebonen een afslankende werking hebben..
Kennissen hebben mij dit product aangeraden en zij zijn hierdoor al afgevallen maar ben benieuwd naar andere ervaringen?

Ik hoop van jullie te horen!

02-07-2015
08:58:27
Reactie van natasja:

Hi Steef, goeie uitleg!!! maar dat moet wel hé, als je de koffie verkoopt. Vergeet je erbij te zeggen dat het afvallen puur komt door de sibutramine die erin zit?

23-06-2015
21:31:12
Reactie van steef:

Hi ,
Ik heb recentelijk koffie gekocht om extra hulp te hebben bij het afvallen gezien ik geen thee lust. Ik heb er via-via een paar verschillende besteld en geprobeerd. Ik heb laatst Brazilian slimming coffee ontvangen en gebruik het nu voor een week of 3. Ben zonder buik problemen, iets meer beweging en gezonder eten in die 3 weken 7 kilo lichaamsgewicht kwijt. Koffie is goed te drinken en valt op het werk niet op als ik het zakje oplos in heet water. Het was ook nog goed betaalbaar.
Steef

23-06-2015
11:25:19
Reactie van cindy:

Hi lotgenoten,
Ik heb het zelf 3 weken gebruikt, alleen kreeg ik heel veel buikkrampen. Nu zit ik bij helpiklijn en daar voel ik me echt geholpen. Ik blijf afvallen, nu al 13 kilo, zonder dat ik honger heb of eten moet laten. Ze helpen me bij die valkuil momenten, ik ben er erg over te spreken en raad het iedereen aan.
Groetjes cindy

19-06-2015
16:04:36
Reactie van fleurd:

Ik heb deze wel geprobeerd, ongeveer 5 kg af binnen 1 maand en geen jojo effect.

21-12-2014
18:47:15
Reactie van paul:

@afgevallen: een beetje late reactie op een topic uit 2010.
Ik ben het wel met je eens dat je de basislevenstijl moet aanpassen obv gezonde voeding en voldoende beweging. En misschien dat wat externe hulp (maar dat kan ook je partner/ouders zijn) kan helpen om gedisciplineerd door te gaan met afslanken. Ikzelf heb dat gedaan met een acupuncturiste (€40,- per keer, had niet veel toegevoegde waarde) en feiyan afslankthee (€50 voor 3 maanden, had veel toegevoegde waarde)......wat heeft het jou gekost als ik vragen mag?

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 37  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank