online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Green Coffee 800 Leptin ( afslankkoffie )

26-02-2010

Ik ben van plan green coffee 800 leptin te gaan gebruiken.
Heeft iemand gehoord over dit product? Schijnt helemaal "hot" te zijn??
De groene koffie is vetverbrandend, anti-verouderend en vol met anti-oxidanten.
Las op een website over groene koffie dat er medische studies / onderzoeken zijn gedaan waaruit is gebleken dat groene koffiebonen een afslankende werking hebben..
Kennissen hebben mij dit product aangeraden en zij zijn hierdoor al afgevallen maar ben benieuwd naar andere ervaringen?

Ik hoop van jullie te horen!

28-09-2011
12:10:57
Reactie van paula:

ik drink het nu anderhalve maand na 3 maanden ga ik trainen ik ben begonnen met 1000 en na 3 maanden wil ik 800 doen en dan gaan trainen ik vind dat het wle help zonder dat je het door heb maar niet bij iedereen lukt dat

28-09-2011
12:08:43
Reactie van paula:

goedemiddag ik lees hier dat het bij jullie niet werk vind ik heel erg jammer ik drink het nu al anderhalve maand en ik ben 10 kilo afgevallen ik train niet want als ik het ging combineren met trainen voelde ik me totaal niet goed ik drink het elke dag een half uur voor me ontbijt en eet ook gezond en ben wel afgevallen

09-09-2011
16:17:31
Hi Tori,

Je ziet niets over het hoofd. Leptin Green Coffee werkt gewoon niet of in ieder geval bij mij niet. Ik zie mensen die het verkopen veel promotie schrijven op het internet met de webpagina erbij.. Niet echt betrouwbaar dus. Er is een andere afslankkoffie die wel schijnt te werken maar je kunt natuurlijk ook gewoon bewust eten en veel water drinken!

09-09-2011
00:20:46
Reactie van tori:

Hoi,

ik gebruik (leptin greencoffee 800) het al 2 weken en val niets af., Ik eet gebalanceerd en normaal, drink misschien iets minder (1,5ltr) dan verwacht wordt en beweeg er naast ook bij. Ik vraag me af als ik iets over het hoofd gezien heb? Graag jullie reactie...

26-07-2011
19:24:19
ik ken sandy ook

24-07-2011
15:10:06
sandy is niet alleen apothekersassistente, maar ook promotor en verkoper van green coffee van leptin en aanverwante troep, ik ken sandy heel goed.

11-07-2011
19:30:25
Reactie van sandy:

Het verbaast me wat sommigen hier schrijven. Ik ben zelf apothekersassistente en lees hier dingen die niet kloppen. Punt 1. van sibutramine ga je niet dood. Het wordt regelmatig voorgeschreven en er is nog nooit iemand aan overleden. Punt 2. in Dr. Sense afslankkoffie zit geen sibutramine. Punt 3. in de legale versie van Green Coffee zit ook geen sibutramine. Als je niet weet waar je over praat schrijf dan ook a.u.b. niets. Lukraak iets roepen is niet het doel van een forum. Mensen nemen veel dingen voor waarheid aan maar uit onderstaand bericht blijkt dat dit zeker niet altijd klopt.

11-07-2011
18:17:56
Neem pure sibutramine in, dan val je af binnen 2 dagen 30 kilo, en als je geluk hebt leef je nog. Ga van die troep af !!! Dr Sense en Leptin zijn slecht voor je.

09-07-2011
09:35:57
Reactie van mine-cher:

Ik zou ook DR SENSE AFSLANKKOFFIE proberen.
Het is nu ongveer een maand verkrijgbaar en er zijn al vele mensen afgevallen. Ik heb het zelf ook geprobeerd. Ik ben overtuigd, het werkt!

06-07-2011
23:45:35
Reactie van bianca:

Misschien kun je de dr sense afslankkoffie proberen. Ik heb er zelf prima resultaten mee en ben veel vetpercentage verloren.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 15  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim