online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Help, ik kan niet afvallen!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Help, ik kan niet afvallen!

06-03-2010

Hallo allemaal,

Ik zit echt met mn handen in het haar.
Ongeveer twee jaar geleden ben ik met behulp van het Sonje Bakker dieet 10 kilo afgevallen. Ik voelde me goed en was super gemotiveerd.
In de afgelopen twee jaar waren en weer wat kilo's bijgekomen en op 1 januari had ik weer de motivatie gevonden om weer op dieet te gaan en die paar kilo's er af te krijgen.
Toen ik twee jaar terug op dieet was, heb ik een dagboekje bijgehouden waarin ik precies schreef wat ik at, hoeveel, wat ik aan beweging deed, etc. Nu doe ik precies hetzelfde als toen maar...Ik val niets af. Doe ik de hele dag heel goed mijn best, hou me precies aan het dieet, ben ik de volgende dag aangekomen... Ahhhh! Niet bepaald goed voor mn motivatie.
Wie kan met helpen? Eet ik misschien te weinig?
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!

07-03-2010
09:09:22
Reactie van linda:

Je eet veel te weinig!! Allereerst zou ik in mijn yoghurt 's ochtends muesli doen voor de granen. yoghurt alleen doet helemaal niets.
Ik zou tussendoor nog een extra boterham eten en twee stuks fruit voor de vezels. na het eten nog een cracker (volkoren) met bijvoorbeeld appelstroop. Wat jij doet is erger dan een crashdieet. zorg dat je minstens 1200 cal. binnenkrijgt en lekker veel bewegen.

succes, Linda

06-03-2010
22:24:47
Reactie van romeo:

Misschien eet je te weinig en daardoor stockt de verbranding van vetten. Deze worden door je lichaam opgeslagen in de vorm van vet en kom je aan. Iets meer eten en vooral 's morgens beginnen met wat zoetigheid op brood en je lichaam begint te verbranden. Gewoon tussen de maaltijden in wat eten in de vorm van fruit of een kleine salade. En gewoon normaal drinken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Oh ja blijf gewoon bewegen zoals je dat al deed en suc6

06-03-2010
13:47:17
Oh ja, even voor de duidelijkheid wat ik zo op een dag eet:
ontbijt: 250 gram yoghurt
tussendoor: plak ontbijtkoek
lunch: twee volkoren boterhammen met 20+ kaas
tussendoor: 1 appel
diner: aardappelen, groente, vlees of vis
avond: niets.

Daarnaast drink ik veel water en groene thee.
Wat doe ik dan verkeerd?
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim