welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum
Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft
Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !
Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem
Veel plezier !
Vragen over
dit forum ?
hoofdpagina
overgewicht
afvallen
gezondheid
extra
forum
dagboek
cursus
diëtiste
links
Opdieet.nl forum - afvallen
|
Alle onderwerpen
|
Nieuw onderwerp
|
Zoeken
|
Nieuwste bericht bovenaan
Oudste bericht bovenaan
afvallen
07-03-2010
hoi
ik ben weeg 57.5 kilo en ben 1.74! ik ben veel te zwaar en weet iemand of het helpt om laxeermiddel te gebruiken of alleen maar appels te eten want ik had gehoord dat je meer kcal verbruikt om een appel te verbranden dan dat er in een appel zit! ik wil heel graag 48 kilo wegen, heeft iemand misschien tips om me te helpen?
liefs Annabelle
10-03-2010
13:19:03
Kan deze topic niet gesloten worden door de webmaster???
Dit is toch niet normaal meer!! Ik heb de dietiste commentaar zien geven op onzinnigere dingen en hier wordt niets van gezegt...
Terwijl een paar meiden zich ziek, onvruchtbaar en dood aan het hongeren zijn...
08-03-2010
23:09:00
Sinds wanneer zijn gratenpakhuizen lekker leuk en slank?
08-03-2010
20:49:07
@ crow
ik ben zelf 2 kilo afgevallen met elke week 200 kcal minder te gaan eten maar dat gaat voor mij te langzaam dus nu wil ik laxeermiddel gaan proberen, weet iemand of daar een mimimum leeftijd voor is om het te kopen? ook wil ik nu alleen nog een appel en avondeten gaan eten zodat mijn ouders het niet door krijgen. hopelijk kunnen we elkaar steunen.
liefs
08-03-2010
20:45:16
mijn ouders weten hier niets van! en wij willen elkaar gewoon helpen om aftevallen zodat wij er ook gewoon slank uitzien!
08-03-2010
18:15:40
Webmaster!!
AUB deze topic sluiten.
Vreselijk wat deze meiden aan het doen zijn!
08-03-2010
18:00:19
Is er niemand die dit stukje idioterie kan stoppen.
Ze vragen aandacht en wij geven ze dat.
Als deze site leuk moet blijven, donder deze kletsmeiden dan van de site, is er geen site voor dit soort mensen?
Wat zeggen jullie ouders?
08-03-2010
17:47:38
Reactie van crow:
Ja ik heb hetzelfde probleem ben 1.67 en weeg 60 kg hoe kan ik beste afvallen?
08-03-2010
17:05:05
Reactie van eshley:
het spijt me van die vriendin maar wij hebben geen anorexia!! ik wil geen maatje 36 hebben maar 34 en het liefste 32!!!
08-03-2010
17:00:15
moa meisje ik ben nie gefrustreerd, heb ook een maatje 36.. en met gezonde voeding... mijn vriendin daarentegen... nu ja die heb ik begraven toen ze 18was... anorexia.
08-03-2010
16:50:22
Reactie van eshley:
ik vind het juist wel handig om met meisjes te praten die hetzelfde probleem hebben, dat we wat willen afvallen wat niet snel genoeg lukt! dat jij nou je frustraties dat het jou niet lukt hierop moet opgeven moet je zelf weten maar wij willen elkaar alleen maar steunen!
@ annabelle & florine
ik weeg 56 kilo en ben 1,73 m. ik ben bijna 15 jaar, mag ik vragen hoe oud jullie zijn? veel succes!!!
1
2
Volgende
Onderdeel
forum
OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software:
Tim