online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ik wil 35 kg. afvallen HELP!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ik wil 35 kg. afvallen HELP!

08-03-2010

Ik wil 35 kg afvallen. HELP!

Hoe hou ik het vol, met shakes zonder fruit en zuivel?????

11-03-2010
13:51:07
ik denk dat ze gewoon aandacht wil,en ons wil shokeren door zo'n laag gewicht op te geven.
ze is toch echt het beste af bij een psychiater,
die eshley

09-03-2010
07:43:19
echt een zieke geest hoor,denk nou eens gewoon na

08-03-2010
23:05:09
beste eshley,

Jij hoort helemaal niet af te vallen.
Jij hebt een prima gewicht, en schijnt een ziekelijk ondergewicht lekker te vinden. Ik heb jou volgens mij ook bij een ander topic gelezen, en vind eigenlijk dat jullie een ander probleem hebben wat niets met een dieet te maken heeft, ga naar een psychiater, voordat je echt ziek wordt.

08-03-2010
22:16:56
Reactie van eshley:

hoi,
ik wil zelf ook heel graag afvallen maar is 35 kilo niet heel erg veel om mee te beginnen? zelf ben ik 1,74 en weeg 56,4 kilo ik wil zelf graag 10 kilo afvallen en dat is al een hele opgave misschien moet je de lat iets lager leggen en als je dat streefgewicht hebt bereikt, het streefgewicht weer bijstellen.
je kan het beste ontbijten met een bakje magere yoghurt of een creaker, als lunch een appel en als avondeten zo min mogelijk als het lukt.

als je honger begint te krijgen moet je gewoon iets anders gaan doen:
een koude douche nemen
sporten
rondjes draaien
heel veel lauw water gaan drinken.
dan gaat je honger gevoel wel over en het kan ook zo zijn dat je geen honger hebt maar gewoon dorst je lichaam geeft hetzelfde signaal af.
veel succes

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim