online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Hoe moet ik afvallen?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Hoe moet ik afvallen?

10-03-2010

Hoi. Ik heb een groot probleem. Ik ben 1m70 en weeg 54 kg. Ik voel me zo dik, volgens mijn vriend mag er inderdaad wel wat af maar mijn zus zegt van niet. Wat is een goede manier om af te vallen?
Groeten,
Sandra

16-01-2012
20:20:30
Reactie van ff:

ik ben 159 en 66 kilo. jij dik ???? jij bent gek

21-02-2011
19:07:08
Reactie van lisa:

je bent niet te dik. ik ben 1m50 ik weeg 58kg ik ben pas dik.

01-04-2010
11:52:31
jullie zijn echt allemaal gek die vinden dat sandra moet gaan afvallen.....Sandra weet je zeker dat je geen ziekte hebt????

01-04-2010
09:51:42
he inge, ik zou je graag helpen maar afvallen is eiets wat je zelf moet doen. Ik doe het ook door gezond te eten en af en toe te genieten van iets lekkers. Op 5 weken ben ik toch al 3.9 kwijt? Je kan het wel!n Heel veel succes;)

30-03-2010
19:17:51
Reactie van joke:

Ben jij helemaal gek!! 1 meter 70 en 54 kilo?? Ik ben 1,68 en weeg 70 kilo, ik vind mezelf niet te dik!! Maar het zit me een beetje, echt een beetje in de weg, er moet een kilo of 3 misschien 4 af. Als je vriend zegt dat je te dik bent moet die zich even goed na laten kijken!! Die is zeker niet goed bij zij hoofd. Kijk eens op internet op het trefwoord BMI. Hier toets je gewicht en lengte in en ja ziet precies of je goed zit. Sporten, ga dat doen maar zeker niet gaan afvallen. Ik ben ooit met deze lengte 52 kilo geweest en weet je hoe iedereen me noemde?? Tante Sidonia, uit de strip van Suske en Wiske.......bekijk voor de aardigheid eens een plaatje van haar en wees eerlijk in je oordeel........zou je er zo willen uitzien?? Ik niet, ben het gelijk gaan veranderen! Hoe ziet je vriend eruit? Wees eens eerlijk? Lichamelijk misschien strak afgetrained maar sociaal, en menselijk?

30-03-2010
10:37:28
Reactie van evert:

Lieve Sandra,
Er zijn ook mannen die op wat dikkere vrouwen zoals jij vallen,
dump daarom die vriend van je!
Er is niks mis mee om wat vet op je lijf te hebben !

Evert

30-03-2010
10:34:17
Reactie van peter:

54 vind ik idd wel wat zwaar. als je er nu gewoon voor zorgt dat je rond de 45kg komt, lijkt het me beter.

30-03-2010
01:36:09
Dat betekent, lieve schat, dat je ondergewicht hebt.
Aankomen is dus de enige boodschap!

18-03-2010
17:01:12
ja een bmi van 18,8 wat betekent dat? Heb ik een goed gewicht of moet ik aankomen of afvallen? maak het nu eens een keer duidelijk! Ik heb misschien niet een reël beeld van de werkelijkheid, maar ik weet wel dat ik iets moet veranderen aan mijn eetpatroon want ik ben gisteren bij de trraining ingestort! iemand advies!!!!! please.

16-03-2010
10:43:24
er is zoveel advies gegeven, maar als ze het niet opvolgt wat dan?
Haar BMI is ook gegeven, is dat niet duidelijk genoeg?
Dus wieberen met die meid

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim