online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - weinig tijd, geen sportschool, toch buikje weg
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

weinig tijd, geen sportschool, toch buikje weg

11-03-2010

Hallo allemaal,

Ik zou graag voordat de zomer graag begint mijn buikje wegwerken,
zo rond 1 mei hoop ik hem graag een heel stuk te hebben verminderd.

Nu zit ik alleen met het probleem dat ik ook nog op school zit, (5 vwo), druk druk druk dus, en ik heb simpelweg geen tijd om naar de sportschool ofzo te gaan. (Er is ook geen sportschool bij mij in de buurt, het duurt al 45min. om bij de dichtstbijzijnde te komen)

Ik doe verder niet aan sport, maar ik jog wel iedere avond 30 tot 45 minuten & iedere dag zo'n 150 situps, dit hoop ik nog wel op te bouwen zodat dat wat meer gaat worden. Touwtjespringen vind ik ook heel grappig om te doen, dus dat doe ik ook 3x per week zo'n halfuur.

Een heel verhaal dit, maar waar het op neer komt is:
weten jullie misschien nog dingen die niet extreem veel tijd kosten (1 uurtje ongeveer) waardoor ik mijn buikje kan wegwerken?

Alvast bedankt!

xxx

11-03-2010
22:31:14
goed punt, helemaal vergeten..
mijn eten is vrij simpel:
's ochtend 1 boterham met kaas,
tussendoor een appel
's middags 1 boterham met kaas,
tussendoor een banaan of appel,
en dan nog mij avond eten, wat iedere avond verschilt.
daarvan neem ik gewoon 1 portie.

11-03-2010
22:26:57
Reactie van jeremy:

iK LEES DAT JE VEEL AAN BEWEGING DOET, MAAR HOE ZIT HET MET JE ETEN, DAAR HEB IK ER WEER NIKS OVER GEHOORD.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim