online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - personal trainer
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

personal trainer

22-04-2006

Na jarenlang getobt te hebben heb ik een personal trainer in de hand genomen. Op deze manier werd ik gemotiveerd en zeker gestimuleerd! Ik kan het iedereen aanraden! Zelf ben ik via ws health services aan een personal trainer gekomen en na 12 weken was ik ruim 8 kilo kwijt. Mijn levenstijl is volkomen veranderd waardoor ik nu eindelijk keurig op gewicht blijf en veel zelfverzekerder ben geworden!

24-04-2006
20:58:42
Hoi Rita,

Daar heb ik inderdaad wel eens van gehoord ja. Dat gaat toch digitaal?

Nee ik heb echt een personal trainer thuis laten komen. In het begin twee keer per week en later 1 keer per week. Hij maakte schema's met oefeningen en gaf echt heel veel tips en adviesen, en voor mij het allerbelangrijkste hij motiveerde mij ontzettend!

Kijk eens op de site ws health services Ik heb via hun een personal trainer in de arm genomen. Op de site staat heel veel info.

24-04-2006
15:47:11
Wat bedoel je met personal trainer?Is het een diėtiste?Ik train met myfitplan van Polar Personal Coach,maar niet echt met resultaat na 10 weken nu.
Mvg Rita

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim