online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Kan ik ongeveer 10+ kilo afvallen in drie maanden?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Kan ik ongeveer 10+ kilo afvallen in drie maanden?

19-03-2010

Hallo,

Ik ga 1 juli op vakantie en daarom zou ik graag wat willen afvallen. Momenteel weeg ik 98,4 en ben ik 20 jaar en 178cm .

Graag zou ik zo rond de 85 wegen in juli. Dus ik vroeg mij af of dit uberhaupt haalbaar is in 3 maanden. En hoeveel keer zou ik minimaal perweek naar fitness moeten gaan om dit te bereiken? hoe erg moet ik op mijn eten letten? en alle andere tips zijn welkom!

Groetjes

23-03-2010
21:28:36
Reactie van natalie:

ja is zeker mogelijk.
ik ben 4 januari begonnen en ben nu 11 kilo afgevallen!!
ik woog 77 nu 66 kilo
door middel van sonja bakker!
succes in ieder geval

23-03-2010
13:15:16
Reactie van marieke papendal:

Hallo allemaal,

Ik heb nog een geode tip: eetprobleemdebaas.nl Daar staat heel veel info, ik heb er veel aan gehad. je kunt je ook aanmelden voor behandeling, maar dat durf ik nog niet, ienmand ervaring daarmee?

Groetjes,

Marieke

22-03-2010
19:56:27
Reactie van annie:

Ja hoor dat is zeker mogelijk. Er zijn genoeg dieten die niet eens heel erg streng zijn en waar je toch gemiddeld een kilo per week van afvalt. Maak het jezelf iets moeilijker: sport wat vaker, eet nóg wat gezonder en je kunt zo 1,5 kilo per week verliezen. Wat je echt nodighebt is doorzettingsvermogen.

22-03-2010
18:05:18
gewoon niet meer eten
zoals vroeger in het concentratie kamp
aanleg hebben of niet,daar is nog niemand dik uitgekomen!!!

SUCSES!!!!!

20-03-2010
11:43:27
Reactie van jan-willem den hollander:

hey hey

Wat jij voor ogen hebt is zeker mogelijk.

Misschien heb je er ooit weleens van gehoord. Personal hormonal profiling. Een gepatenteerde methode die door middel van een vet% meting een bepaald hormoonprofiel aan jou koppelt. Aan dit profiel wordt daarna weer een beweegplan, voedingsplan en supplementen advies gekoppeld.

Voor meer info over deze methode verwijs ik je naar de site van jw-coaching.nl, klik dan door naar het kopje trainingen.

groetjes jan willem

20-03-2010
07:45:32
Reactie van linda:

Hoi, dat moet wel lukken, je moet dan ruim een kilo per week afvallen. Pittig maar haalbaar.
Ik zou ongeveer 1400 cal. per dag eten en elke dag bewegen.
drie keer per week fitness.
Gaat je vast lukken want je bent nog jong
succes

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim