online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen met een ziekte. HELP!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen met een ziekte. HELP!

22-03-2010

Hallo allemaal!

Ik ben een jonge vrouw van 21.
Zelf heb ik het erg moeilijk met een vervelende bezigheid; AFVALLEN!

Ik ben altijd van nature slank geweest, maatje 36, platte strakke buik, mooi gevormde benen en een hele slanke taille.
Anderhalf jaar geleden moest ik genoodzaakt aan de medicijnen.
Daardoor ben ik in een jaar tijd enorm aangekomen! :(

Nu denken we allemaal;
SPORTEN!
Sporten en gezond eten.. dat is natuurlijk het antwoord.
Maar dat is niet voor iedereen zo vanzelf sprekend.

Sinds mijn 7e ben ik geconstateerd met een hersen beschadiging en in 2004 is CVS uit onderzoek gekomen.
Daardoor heb ik enorm weinig energie, alles put mij zo snel uit!
Ook ervaar ik 24/7 pijn, hopelijk kunnen jullie begrijpen dat ik hierdoor niet zo snel aan sporten kom.
Als ik al wat meer energie heb besteeds ik die liever aan mijn opleiding en sociale contacten.

Ik doe er zoveel mogelijk aan om aan genoeg beweging te komen
(als jullie zouden weten hoeveel ik aan beweging doe dan zouden jullie dat een lachertje vinden, zo weinig)
Maargoed het is niet anders, ik doe mijn best!

Het gaat in mijn geval maar om een paar kilo.
Het zijn die typische probleem zones bij de vrouwen; buik/billen/benen.
Mijn buik is altijd slank en strak geweest, nu heb ik love handles en vet/huid rolletjes. (huidrolletjes bedoel ik; ik heb niet echt overtollig vet maar een slappe huid gekregen)
Mijn billen waren zelfs toen ik slank was al vrij vol en rond geweest, ik vind dat eigenlijk niet zo erg, vrouwelijke vormen mogen er zijn toch!
Nu zijn ze in mijn ogen iets te vol en rond haha ;)
En dan last but nog least; mijn benen.. ik wil graag dat driehoekje bij je boven benen weer terug hebben.
Dus dat sls je staat, met je benen tegen elkaar aan, dat je dan nog een opening heb helemaal boven in bij je '''kruis'''zeg maar.
Als ik nu sta dan zitten mijn boven benen hoe dan ook wel tegen elkaar aan en dat driehoekje..nergens te bekennen!

Ik ben al bij mijn huisarts geweest, hij kon mij niet verder helpen aangezien de producten die er waren, van de markt af zijn gehaald.
Hij had alleen ALLI maar dat helpt alleen als je een BMI boven de 28 hebt.
Nu weet ik niet veel over je BMI maar wel weet ik zeker dat ik daar niet boven zit!
Zoals ik al zei; het is alleen even de scherpe (bolle) randjes eraf halen.

Wie kan mij verder helpen??
Ik heb al de simpele dingen verandert.
Ik heb de suiker in mijn thee verwisseld met zoetstof, ook drink ik geen cola ect meer, alleen de light versies zijn nog welkom.
Verder probeer ik niet zoveel te snoepen maar soms heb ik wel zo iets van; cant a girl have a break?! (ik weet het..slecht)
Verder heb ik bijna altijd last van een honger gevoel!
Zo vervelend, daardoor eet ik dus vrij vaak op een dag.
Nu moet ik wel zeggen, dit is nooit anders geweest!
Ik ben altijd al een grote eter geweest maar kwam geen grammetje aan :)
Een oplossing voor het honger gevoel is dus ook erg welkom!

Hopelijk neemt iemand de moeite om mijn verhaaltje te lezen en wie weet kan iemand mij hiermee verder helpen!

Groetjes
xstephanie

30-03-2010
12:45:59
Reactie van stephanie:

Gewoon niet eten... goeie tip zeg!
Heeft bij jou zeker niet alleen je vet laten verdwijnen..maar ook je hersenen

30-03-2010
10:40:06
Reactie van tineke:

gewoon niet eten is het makkelijkst

29-03-2010
19:53:16
Reactie van beautynjoy:

Hallo,

Ik heb je verhaal gelezen en ik snap je probleem.
Net even die paar kilo's eraf.

Misschien is het powerslim proteine dieet iets voor jou!!
Door een verhoogde inname van eiwitten en een verlaagde inname van koolhydraten zult u uw overtollige kilo's snel en makkelijk kwijt raken.

Het is makkelijk vol te houden. Ik ken een aantal mensen uit mijn omgeving die het gedaan hebben en met echt goed resultaat en ook blijvend resultaat

Mocht je meer informatie willen kun je bellen met 077-4642042

24-03-2010
22:04:17
Reactie van cc:

Bedankt voor de tip!
Ik zal eens wat meer informatie erover zoeken.

Het punt is, ik heb al zoveel sites + forums gelezen en het kwam vaak op pilletjes uit wat mij persoonlijk niet zo trok.
Daarom heb ik maar gewoon simpelweg zelf een bericht op het forum achter gelaten.. nu kan ik wat gerichter zoeken

23-03-2010
08:30:41
Misschien is afslankkoffie iets voor jou.. er is hier een hele topic over en als je het leest zeggen ze allemaal dat je er meer energie van krijgt.... heb het zelf nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan, wacht gewoon tot het terug voorradig is. Succes !

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim