welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 49 kilo overgewicht
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

49 kilo overgewicht

24-04-2006

Hallo allemaal,
ik hoop dat iemand bij kan helpen. Ik ben namelijk 1.51 lang en ik weeg nu al 110.3. Ik kom regelmatig naar de huisarts maar dat wil ik eigenlijk liever niet meer. In sommige stoelen kan ik echt al niet meer zitten, en rondom mijn buik hangt een hele zwembroek vet. In gewonen kleren pas ik niet meer, en ik heb ook een enorme maat. Heeft iemand een tip voor mij ?? Ik zou even mijn eetpatroon aangeven. S'ochtends als ontbijt 7 boterhammen met suiker. Dan tussendoor 2 A 3 zakjes chips/snoep/ Dan tussen de middag meestal een halve kilo friet of 7 boterhammen. Dan Tussendoor 3 A 4 chips en een paar chocolade dingen. En dan s'avonds ook nog iets tussendoor en gewoon avond eten natuurlijk. Ik heb geeneen broek die nog dicht past en dat is natuurlijk wel erg balen. Vorige weer woog ik nog 106 dat wuk dys szeggen dat er bij mij 5 kilo per weerk aankomt. Als dit nog lang zo door gaat kan k dalijk nie meer lopen. Kan iemadn mij helpen ?? Tahnkx Kimberlue

04-09-2016
19:27:11
Reactie van carolien struik:

Beste allemaal,
Zelf kamp ik al zo'n beetje mijn hele leven met overgewicht. Zo langzamerhand begin er er grip op te krijgen, maar het blijft moeilijk. Er is zoveel te krijgen op de markt tegen overgewicht, maar ik ben heel benieuwd welk product of welke wijze van hulp we hierin missen.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.
Hartelijke groet,
Carolien Struik

11-06-2013
15:32:53
Reactie van szijlstra:

Ik kwam dit geweldige initiatief tegen: Het LeefstijlHuis. Ze zijn bezig met een het opzetten van een nieuwe traject om voor eens en altijd van overgewicht af te komen. Het enige wat ze nodig hebben zijn donaties om het te verwezenlijken. Ik hoop echt dat het ze lukt. Op de website dreamordonate zijn ze een inzamelingsactie gestart. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

29-05-2013
13:26:25
Reactie van marielle:

Heb jij last van overgewicht en lukt het je niet om af te vallen? Of wil je samen met je geliefde of familielid de strijd tegen de kilo’s aangaan? Ga naar SBS en kijk onderaan de site.. Kijk onder het kopje kandidaten gezocht en dan vind je het inschrijfformulier. En wie weet is dit de kans van je leven!

06-01-2013
20:43:32
Reactie van diana:

Het zal wel aan mij liggen.. maar dit verhaal is niet geloofwaardig..

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 15  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank