welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 49 kilo overgewicht
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

49 kilo overgewicht

24-04-2006

Hallo allemaal,
ik hoop dat iemand bij kan helpen. Ik ben namelijk 1.51 lang en ik weeg nu al 110.3. Ik kom regelmatig naar de huisarts maar dat wil ik eigenlijk liever niet meer. In sommige stoelen kan ik echt al niet meer zitten, en rondom mijn buik hangt een hele zwembroek vet. In gewonen kleren pas ik niet meer, en ik heb ook een enorme maat. Heeft iemand een tip voor mij ?? Ik zou even mijn eetpatroon aangeven. S'ochtends als ontbijt 7 boterhammen met suiker. Dan tussendoor 2 A 3 zakjes chips/snoep/ Dan tussen de middag meestal een halve kilo friet of 7 boterhammen. Dan Tussendoor 3 A 4 chips en een paar chocolade dingen. En dan s'avonds ook nog iets tussendoor en gewoon avond eten natuurlijk. Ik heb geeneen broek die nog dicht past en dat is natuurlijk wel erg balen. Vorige weer woog ik nog 106 dat wuk dys szeggen dat er bij mij 5 kilo per weerk aankomt. Als dit nog lang zo door gaat kan k dalijk nie meer lopen. Kan iemadn mij helpen ?? Tahnkx Kimberlue

13-09-2011
13:48:40
Reactie van blondje:

Dag allemaal! Ik ben sinds vrijdag begonnen met Cambridge. In tegenstelling tot wat ik hier lees vind ik de shakes vreselijk en de soepen goed te doen! Ik heb al, helaas, een aantal shakes laten staan. Donderdag moet ik voor het eerst wegen, spannend! Ik ben dan van plan twee soepen per dag meetenemen en zo'n hamdige shake pakje voor onderweg(die zijn wel oke). Het gaat tot nu toe heel goed. Weinig last van honger ofzo en mijn consulente waarschuwde me voor de moeilijke 3e dag maar die heb ik nog niet gehad ondanka dat ik aan dag 5 bezig ben. Sommige mensen steunen me niet heel erg dat is wel jammer, maar ik kan het wel. Heb wel last van hoofd en rugpijn ondanks dat ik 3 liter water drink en daarnaast nog thee, misschien heeft dat een andere oorzaak dan.

13-09-2011
13:32:24
Reactie van alex.:

Hoi Kimberlie,

Sinds 2006 hoe is het nu met je? ben je al wat afgevallen?
Zo niet dan raad ik je aan om bij een Obesitas organisatie aan te melden.
Ik weet iet in welke stad je woon, maar in Rotterdam weet ik er 1 te vinden.
Afvallen is niet makkelijk en laat niemand je van alles wijs maken wat wat je moet gebruiken om af te vallen, want er zijn soorten diėten en niet allemaal pst bij jouw.
Bij een Obesitas groep ga je opnieuw leren eten en wat je kan eten om af te vallen met behulp van doctoren en diėtisten waar je wekelijks bij moet zijn.

Good luck Girl.

30-07-2011
19:56:56
Reactie van ingrid:

Afvallen is een levenslange strijd. In mijn autobiografische boek 'levenslang, als eten je vriend en je vijand is' (komt uit in september) vertel ik mijn verhaal. Het verhaal van opgroeien, dik worden, veel klachten krijgen en uiteindelijk de moed vinden om er wat aan te doen. En dan ... de confrontatie met de voedselintoleranties.

09-04-2011
02:59:35
Reactie van kev losingweight:

Hoi,
Afvallen is altijd lastig, en dieeten werkte voor mij niet.
Ik kan jullie allemaal aanraden om BFS-FIT te volgen daar ben ik meer dan 10 KG verloren in 2 weken!!!
Het is een metabolic work-out, ik heb er weinig verstand van maar kijk maar es op mn website dan kun je zien hoe ik ben afgevalllen.

Ik woog 127 kilo en ik heb een speciaal programma gevolgd, nu weeg ik 115!!

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 15  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank