online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 20 kg afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

20 kg afvallen

01-04-2010

hoi hoi ik ben het nu echt zat ik wil 20kg afvallen,maar dan zonder dieet boek,shakes pillen ED
wie wil mij helpen??

Inge

06-04-2010
19:20:36
hoop doet leven

03-04-2010
19:53:27
Reactie van inge:

hallo floor, ik weeg nu na mijn zwangerschap 88 kg
veel te veel voor mijn lengtevan 172 voor mijn zwschap woog ik 75 kg ook nog te veel voor mijn lengte.
ik wil terug naar 65 kg dan ben ik echt mooi slank
dus nog een hele weg te gaan.
ben 1 april begonnen ,gewoon met minder eten en meer wandellen
hoop snel af te vallen

sucses allemaal

02-04-2010
22:30:35
Reactie van floor:

Hallo!
Ik wil ook wel graag 20 kilo afvallen en nog wel meer als het kan, maar ik heb zelf veel hulp aan deze site.
En als je wat rond gaat surfen vind je overal handige tips, om zonder repen en shakes af te vallen.
Ik heb vorige week een keer uit nood zo'n reep gekocht van weight care, maar ik heb nog nooit zó iets smerigs gegeten eerlijk gezegd.
Ik snoep bijna niet meer, eet geen zoetbeleg meer en volg overdag het "crashdieet" van het ziekenhuis, maar 's avonds eet ik gewoon warm, dus ook gewoon gebakken aardappelen (gebakken in cocosolie). Ik verdeel de "crash-lunch" tussen 11 en 5 en dan blijft mijn lijf bezig met verbranden.
Verder ben ik gaan sporten; ik zwem nu als het kan ivm werk en kids 2 keer in de week en heb een crosstrainer waar ik op sport voor de tv, hahaha. Én ik ben weer begonnen met dansen, mijn grote passie van jaren geleden, maar ik weet nog niet of dat een blijvende bezigheid is.
Zo, dat was een hoop info, hoop dat je er wat aan hebt, anders laat maar weten..
Oh ja, ik ben Floor, getrouwd en 2 zoons, kom van 106,9 en zit nu op 95,7...

Groetje

02-04-2010
19:39:44
Reactie van monique:

hallo

ik zit met het zeflde problee. ik ben het zat en ik wil graag 20kg kwijt raken, heeft er iemand goeie tips voor mij misschien?

groetjes

01-04-2010
11:48:10
Reactie van inge:

bedanktik zal het eens gaan lezen.

01-04-2010
11:40:57
probeer de afslankkoffie, werkt goed zie topic afslankkoffie. succes!!

01-04-2010
09:53:00
he inge, ik zou je graag helpen maar afvallen is eiets wat je zelf moet doen. Ik doe het ook door gezond te eten en af en toe te genieten van iets lekkers. Op 5 weken ben ik toch al 3.9 kwijt? Je kan het wel!n Heel veel succes;)

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim