online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - pfff
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

pfff

25-04-2006

hallo allemaal, ik ben een meisje van 19jr, 168 cm en 64 kg. Ik wil graag ong. 5-8 kilo afvallen maar het lukt me maar niet. Ik wil al graag afvallen sinds dat ik 13 jaar was ofzo (ik heb geen overgewicht, maar ben altijd wel wat mollig geweest)..maar ik ben het nu ZOO erg zat gewoon dat ik NIET gemotiveerd ben om er wat aan te gaan doen. Ik eet op zich niet slecht, maar ik heb wel vaak vreetbuien en ik denk alleen maar aan afvallen en eten. Ik sport wel zo een 4 uurtjes per week. Ik word over 2 mnd 20 jr en ik zou toch wel heeeel graag (om het realistisch te houden) 4 kilo willen afvallen. ik weet dat ik gezonder moet eten, ik weet alle tips om te afvallen en weet dat ik het kan, maar jah ik ben gewoon niet genoeg gemotiveerd en het probleem is dat ik steeds maar aan eten denk en dat ik gewoon WIL eten (ook al is het maar een boterham). Ik word er gewoon GEK van!! Ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt :( pfffff (zucht)

Iedereen die bezig is met afvallen in ieder geval wel heel erg veel succes!! groetjes el.

30-04-2006
16:30:39
Ja dankje voor je reactie. Ik ben inmiddels al een stap verder (terwijl ik vorige week zat te zeuren over afvallen). Ik weet nu dat mijn probleem niet komt omdat ik beetje mollig ben, maar dat ik niet tegen mijn eetbuien kan. IK wil de baas zijn over mijn lichaam en IK wil dus beslissen wanneer ik wil gaan eten, en niet gaan eten bv. uit verveling of gewoonte. Ik heb ook over het onderwerp intuitief eten gelezen, en het sprak me erg aan. Dit is wat ik nodig heb. Ik ga ervoor om mijn eetprobleem op te lossen, ook al val ik hierdoor niet af..want ik begin mijn lichaam ook te respecteren zoals het is....

groetjes, el.

30-04-2006
16:08:06
heb respect voor je lichaam.
Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar zonder dit respect wordt afvallen behoorlijk lastig.
Veel lijners houden niet van hun lijf. Sterker nog, ze zijn kwaad en dan vooral op hun overtollige kilootjes en vetrolletjes. Zonde hoor, want dit kwaad leidt tot erger. Ofwel, als je boos bent op je lichaam, dan heb je een grotere kans om dikker te worden.
Ben je niet blij met je lijf? Probeer dan, hoe lastig het misschien ook lijkt, toch van je lichaam te gaan houden, want dat helpt je.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim