online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 17 KG. afgevallen, nog 10 te gaan!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

17 KG. afgevallen, nog 10 te gaan!

12-04-2010

Lieve lezers!

Eind vorig jaar was ik het opeens zooo zat dat ik (veel) te zwaar was dat ik van de één op andere dag ALLE snacks heb laten staan..

Ik ben naar 3 maaltijden per dag gegaan en op de ochtend en de middag een stuk fruit als tussendoortje.. Gelukkig ben ik altijd al gek van sporten geweest dus dat ben ik meer gaan doen..
Dit is mijn eerste serieuze lijn poging maar ik moet zeggen dat het me goed afgaat, waar ik blij mee mag zijn (het moment van STIL STAAN moet nog komen ben ik bang voor)... Ook zal ik blij zijn als ik mijn streefgewicht bereikt heb (75 KG, ben 1.75 lang dus nog steeds niet slank slank maar een gezond gewicht!) maar ben ook bang voor het moment dat ik er ben, want dan moet je het volhouden! Spannend dus..

Maar waar ik mee zit is mijn buik en mijn armen.. Ik had een erg dikke buik en wordt echt snel dunner!!! Maar... ben zo bang dat hij nooit 'strak' genoeg zal worden voor bijvoorbeeld een bikini... en mijn armen stoor ik me ook aan, vind ze gewoon te groot...
Ik ga 2 x per week naar de sportschool waar ik mn buik en armen ook train (naast cardio'en) en we hebben een apparaat voor buikspieren thuis waar k elke dag dankbaar gebruik van maak.. zal dit alles helpen of is mijn ongezonde levenstijl van hiervoor zo erg geweest dat dit nooit zal bijtrekken?
Ik heb hier geen ervaring mee, daarom vraag ik jullie advies!

Alvast bedankt!!

Liefs,
Lydia

18-04-2010
14:17:30
Hoi Lydia,
als je nog een poging wilt wagen, probeer Green Coffee 800.
Ik was ook ten einde raad, maar heb succes 3wk 9kg.
Echt, probeer het, is niet duur, een kuur 18 dagen 20eur.
Ik lig lekker te zonnen hier nu in de tuin. Kijk ook naar mijn reacties bij onderwerp afslankkoffie van dit forum.
groet uit de zon, linda vermeer

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim