online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - veel afgevallen, terugslag, weer verder gaan!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

veel afgevallen, terugslag, weer verder gaan!

26-04-2010

Hallo allemaal
Afgelopen jaar ben ik erg veel afgevallen, ruim 30 kilo. De afgelopen weken heb ik er echter met de pet naar gegooit en ben ik zelfs weer 2 kilo aangekomen.
Omdat voor mij de weg nog lang is, ik nog zeker 20 kilo "moet" afvallen wil en ga ik vanaf vandaag de draad weer oppakken!
Ik weet dat ik het kan, en waar ik 30 kilo kan afvallen kan ik ook nog 20 kilo afvallen maar de weg lijkt weer zo lang.
Zijn er mensen die dit herkennen, ook vandaag die knop weer omzetten? Wie vind het leuk om te schrijven over ervaringen?

Ik ga mijn plan doortrekken, dat wil zeggen gewoon gezond eten, niet teveel eten en zo nu en dan eens lekker sporten. (1-2 per week).
Wat is jullie manier? Hoe gaan jullie er weer voor?

groetjes van Lisan

09-05-2010
23:29:12
Reactie van carolien:

Hoi hoi!

Ook ik ben 26 kilo afgevallen ...
In maart op vakantie geweest... en daar ging het mis!
3 kilo aangekomen ....
En nu moet ik die knop weer zien om te draaien... maar soms kan ik de verleidingen niet weerstaan!
Vanaf morgen wil ik er toch echt weer voor gaan ... maar ik mis steun!

28-04-2010
11:39:04
Reactie van jojo:

Hoi Lisan!

De eerste 20 kilo ben ik afgevallen door het volgen van het sanaslank dieet (veel proteinen en weinig koolhydraten!) De overige 10 door middel van weight watchers! Ik ben ook van plan om met weight watchers verder te gaan :) Ik vind het fijn om gewoon een boterham te kunnen eten en dat kan bij een laag koolhydraten dieet niet. Ik zit bovendien ook nog op school dus dan is een boterham gewoon veel gemakkelijker. En jij? Hoeveel val je gemiddeld per week af? Ik viel gemiddeld 1 kilo per week af dus ik hoop dat dit ook weer gaat lukken :) Dan zou ik over 8 weken op gewicht zijn.

Groetjes!

28-04-2010
09:52:00
Reactie van lisan:

Hoi Jojo!

beetje hetzelfde verhaal dus :) Wat is je plan, hoe ga je het doen? Hoe ben je toen die 30 kilo afgevallen?
Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen!

groetjes van Lisan

27-04-2010
16:51:07
Reactie van jojo:

Hoi Lisan!

Ik ben de laatste 3 jaar 30 kilo afgevallen en zat op mijn streefgewicht. Helaas is er de afgelopen 3 maanden weer 8 kilo bijgekomen ivm een moeilijke tijd waardoor ik veel eetbuien heb gehad! Ook ik heb vandaag de knop omgezet en ben vastbesloten om weer 8 kilo af te vallen. Misschien kunnen we elkaar steunen? :)

Groetjes

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim