online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Hoe kleed je je met veel vet op buik ?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Hoe kleed je je met veel vet op buik ?

26-04-2006

Hallo allemaal,
Ik heet frederieke en ik ben 38 jaar weeg 102.0 kilo en ben 1.69 lang. Ik Weet natuurlijk zelf ook dat ik nogal een overgewicht heb, maar eigenlijk zit het vet alleen maar op mijn buik, onder mijn buik hangt een hele rol vet tot ongeveer bijna bij mijn knieen. Ik ben laatst ook al naar de huisarts geweest en die zei dat ik minder moest gaan eten. Dat lukt echt niet, ik moet gewoon eten. Heeft er iemand tips hoe je je kunt kleden zonder dat er een hele rol vet onderuitkomt, en zonder dat mensen zien dat je dik bent ?

11-05-2006
19:38:14
Hey heel erg bedankt,
ik heb op de site gekeken en vind het leuke kleding. Bedankt voor je tip sterkte verder nog !!

09-05-2006
21:58:20
hoi,

ook ik heb erg overgewicht en koop bijna al me kleding bij
bonprix..typ maar eens in bij google

modieuze kleding en goede kwaliteit en super goedkoop.

gr sandra

02-05-2006
12:17:52
Hallo, ja het is wel handig als iemand wat kan ontwerpen. Ik zou gewone gala kleding ofzo wel leuk vinden. Sucses

01-05-2006
19:20:23
Hallo,
ik zelf heb geen overgewicht, maar ik ben wel mode ontwerpster. Modeontwerpster voor mensen met een maatje meer. Ik zou graag willen weten wat jullie, mensen met een maatje meer nog in de kleding collectie willen hebben. Mode, feest, gala, vrijetijd, sport. Zeg het maar. Dan kan ik kijken of ik het kan ontwerpen en op de markt kan brengen. Succes Joske

28-04-2006
19:26:01
Hoi, Frederik, dat is ook moeilijk. Ik vind het ook heel erg jammer dat de MARCA niet meer bestaat, daar kon ik met 1,61 en net geen 100 kilo goed terecht en het was betaalbaar. Nu omdat ik wil afvallen, heb ik een oude hobby opgenomen namelijk naaien,breien en haken. Je hoeft echt geen ervaren naaister te zijn. Ik ben begonnen met heel eenvoudige dingen zoals in de Knip staat bij eenvoudig maken in grote maten. Ook heb ik al eens die fijne broek/rok en trui die totaal versleten waren maar o zo lekker waren om te deragen uitelkaar gehaald, op een nieuw lap stof gelegd van bijna dezelfde kwaliteit en dat is verdomd goed gelukt. Heb je geen naaimachine, vraag eens aan een vriendin, oma, of kringloopwinkel. De machines van uit de jaren 60 koop je voor een schijntje en zijn echt goed genoeg voor iets eenvoudigs. Kijk en let op dat er wel een vrije arm aan zit. Ook op de rommelmaarkt en nu zeker morgen is vaak wat te vinden zowel als kleding, garen en stof. Succes het lukt je vast wel.
groetjes volle maan

28-04-2006
14:24:39
Reactie van onze diëtiste:

Hoi,
Ik heb een artikel geschreven over kleding en overgewicht. Je kunt het hier lezen: www.opdieet.nl/kleiding.htm

Misschien heb je er wat aan. Succes in elk geval!
Groetjes,
Esther.

26-04-2006
16:23:33
Ik heb zelf ook een overgewichtje, en weet ook niet hoe ik me moet kleden, erg goed dat je zo'n onderwerp aan maakt. Eerst stond ik in een winkel en toen had ik een strak thirtje aan, (die was ik aan het passen) en ik liep er mee door de winkel en iedereen keer me heel raar aan, ik had uiteindelijk een spiegel gevonden, en wat bleek? Er hing een ontzettende rol vet onder mijn trui !! Ik schaamde me dood en heb daarna alleen nog maar grote kleding gedragen. Groeten elsje

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim