online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - streep je slank en obesimed
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

streep je slank en obesimed

01-05-2010

Hallo allemaal,

Ik ben nu 1 week bezig met streep je slank in samenwerking met obesimed.
Ik gebruik 2 en soms 3 keer per dag 1 obesimed om de (snoep)honger tegen te gaan
(in plaats van de aangeraden 3x2 capsules per dag).
Want bij streep je slank mag je 1300 kcal per dag en samen met de obesimed is dat goed te doen.
In deze eerste week ben ik 2 kilo afgevallen.
Ik ben zelf erg benieuwd hoe dit verder verloopt, tot nu toe ben ik heel positief.

07-07-2010
15:00:53
Reactie van amal:

Hoi ik heb Obesimed dus maar 2 dagen gebruikt. Ik kreeg enorme buikkrampen en werd zo misselijk elke keer dat ik niet kon eten. Nu ik deze reactie lees begrijp ik dat het dus gewoon door de pillen kwam de buikkrampen. En het waren echt heftige buikkrampen de hele dag door. Ik kon niet eens lopen van de pijn! Dat was gisteren. Gisterenochtend heb ik voor het laatst Obesimed gebruikt en nu heb ik nog steeds last van krampen. Gisteren echt superveel en nu om de uur ofzo. Voor de rest helpt Obesimed wel tegen het hongergevoel, maar ik heb de krampen er niet voor over. Het was gewoon ondraaglijk.

07-07-2010
09:48:09
Hai,

Sorry voor de late reactie, ik kom niet zo vaak op deze site.
Ik ben nog steeds bezig met de streep je slank, maar niet meer met obesimed.
Dit hielp heel goed tegen de honger en lekkere trek, maar na een week kreeg ik er gigantische buikpijn van en ben daarmee gestopt.
Streep je slank gaat goed!

07-07-2010
09:30:02
Reactie van co:

hoi ik ben nu een paar dagen met obesimed bezig . maar merk nog erg weinig wanneer ga je er iets van merken?

02-07-2010
02:51:12
Reactie van amal:

Hoi, ik ben onlangs ook begonnen met streep je slank. Ik denk erover na om ook Obesimed erbij te gebruiken. Hoe verloopt het tot nu toe bij jou? Hoeveel val je af per week en merk je het ook in de cm's? Zitten je kleren al losser etc? Graag hoor ik van je. Alvast bedankt.
Mvg, Amla

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim