online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Verschi Herbalife, Modifast of Cambrigde?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Verschi Herbalife, Modifast of Cambrigde?

02-05-2010

Hallo allemaal, wie kan mij een duidelijk verschil melden tussen deze 3 shake-dieeten?
Ik ben aan het zoeken welk dieet het best bij mij past.
Hoop ervaring/advies te krijgen.

Groet van Anita

22-07-2010
18:45:53
poppie wat weeg je ??
want hoe zwaarder je bent , hoe sneller er in het begin de kilos afvliegen !!

22-07-2010
15:25:41
poppie, en hoe bouw je na cb weer je eetpatroon op???

hoe werkt dat?

06-07-2010
08:49:50
Reactie van helma:

Ik heb modifast en Herbalife naast elkaar gezet en er zit niet echt heel veel verschil in, ik denk dat die dieeste zelf modifast verkoop anders weet ik niet hoe ze erbij komt dat in herbalife niet alles zit.
Ik denk dat je zelf moet kiezen wat je het meeste lig. Wil je 2 wken lang alleen maar shakes nemen daar val je natuurlijk wel veel meer mee af dan herbalife want daar neem je gelijk al 2 shakes en een gewone maaltijd.
Het voordeel van Modifast is dat het goed koper is. Herbalife vind ik zelf nogal prijzig, de prijzen daarvan zijn sinds 22 juni weer om hoog gegaan en voor mij onbetaalbaar geworden, dus ik stap over op modifast.

06-05-2010
18:40:18
Reactie van pompon:

Hoi,
Als het over Herbalife en Modifast gaat, is het goed te weten wat dietiste Erika Wamsteker hierover zegt op de website Afslanktop10.nl.
Zij is als psycholoog / diëtist verbonden aan het Centrum Eetstoornissen Ursula.
Ze vertelt dat Modifast en Herbalife allebei maaltijdvervangers zijn met zeer lage aantal calorieen. MOdifast is volgens haar wel verantwoord, omdat dit alle benodigde vitamines en mineralen bevat. Herbalife bevat deze niet en is daarom volgens haar onvolwaardig.

Wel stelt ze dat het bij Modifast erg belangrijk om het hele traject (3, dan 2, dan 1 zakjes per dag) te volgen en langzaam op te bouwen naar een gezond voedingspatroon.

Zelf vind ik het ook belangrijk om te weten dat huis- en ziekenhuisartsen vaak Modifast voorschrijven aan patiënten die om gezondheidsredenen moeten afvallen (bij voorbeeld voor een operatie).

Wat mij betreft dus: modifast wel, herbalife niet!

02-05-2010
15:40:21
Reactie van poppie:

Hoi!
Ik volg nu bijna 6 weken het cambridge dieet, ben 16 kilo afgevallen. Over de andere dieeten kan ik niks vertellen.
Cambridge consulenten betaal je eenmalig 17.50 aan inschrijfkosten en nadien kost het je 47,25 euro per week aan producten. Je kunt kiezen uit pap, heel veel verschillende smaken shakes, verschillende smaken soepen, en repen. Je mag 3 keer per dag een shakes of iets anders van bovengenoemde. buiten je 3 cambridge producten mag je niks. Alleen water min. 2.5 liter, thee en koffie. Het dieet is de 1e week zwaar. de eerste dagen heb je honger en ben je ietwat duizelig. Na een dag of 4 gaat dat bij iegenlijk iedreen wel over. Daarna komt het gewoon neer op wilskracht en doorzettingsvermogen. De honger verdwijnt grotendeels. Maar bij tijd en wijlen heb je een moeilijk moment. Maar bij wel dieet heb je dat niet?

Hoop dat andere mensen je ook advies geven over hun dieet. Zodat je een weloverwogen keuze kunt maken.
Succes groetjes poppie

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim