online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - cambridge dieet vandaag begonnen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

cambridge dieet vandaag begonnen

03-05-2010

Ben je ook vandaag begonnen met het cambridge dieet vertel hier dan je verhaal :)

31-01-2012
22:31:55
Reactie van pien:

zijn er nog mensen op dit forum aanwezig?? zie alleen de data's van 2011 namelijk .... groetjes, pien

04-08-2011
09:00:44
Reactie van anna:

net aan het uitproberen geweest, want ik kreeg vannacht een inval, met de porridge naturel maak je een beslagje, doe je in de magnetron in een plat iets (deksel van een glazen ovenschaal gebruik ik). Eerst op 900 watt 2 minuten en toen op 600 watt nog plm 3 minuten, het moet niet knapperig worden, dan 2 zoetjes plat drukken tot poeder en erover heen, oprollen, dan heb je een soort pannenkoek. Ik vond het erg lekker, kopje thee mintthee erbij. En het vult ook goed.

03-08-2011
20:57:56
Reactie van lisa:

Hallo allemaal,

ik lees nieuwsgierig naar al jullie berichtjes
ik ben eind januarie begonnen met dit dieet.
ik woog toen 74 kilo en mijn lengte is 1.59.

ik stopte in juni omdat ik het heel zwaar vond bij 58 kilo
ik eet nu gewoon normaal en hou me toch nog aan de lijn
omdat ik heel graag naar de 55 wou.. en nu weeg ik 54.5
ben er erg blij mee!

hier lees ik ook over vermoeidheid.. daar had ik heel erg last van!
ik ben zelf een roker vond het roken op dat moment ook hartstikke vies .. en water drinken ging bij mij erg moeilijk.. was vooral vaaak moe.. was best iritant als ik eens ging stappen met me vriendinnen
dan zaten zij aan al dat lekkers en dat zit je erbij van.. pff ik KAN HET NIET ETEN!! maar na een tijdje ga je eraan wennen vooral als je de mooie resultaten ziet op de weegschaal .. blijf je doorzetten!

groetjes Lisa

03-08-2011
15:09:10
Reactie van kathy:

Fijn dat het met iedereen zo goed gaat. Zelf heb ik nu drie weken achter de rug en ben haast 9 kilo afgevallen. Alle kleren zijn te groot geworden... Wel heb ik af en toe heel veel zin in iets echts te eten. In het weekend neem ik daarom een klein stukje gerookte kip en door de weeks een heel klein stukje 30+ kaas. Het water drinken gaat sinds ik het cambridgepoeder erbij doe een stuk beter... 2,5 liter haal ik gemakkelijk. Ik mis nog steeds de koffie, maar maak nu af en toe een shake met koffie. De botterscotch en walnoot nogiets zijn erg lekker met sterke koffie. Wie heeft er al ervaring met de pudding?
Bij mij mislukt het steeds... het wordt een soort dunne drab met stukjes, er vies...
We houden vol hè!? Is er nog iemand die ook 30 kilo wil afvallen?
Groetjes van Kathy

03-08-2011
11:30:34
Reactie van anna:

Hoi allemaal, ik heb het recept van de pap gemaakt en was erg lekker! ff wat ter afwisseling en je kunt aan kruiden erin doen wat je lekker vindt. Wij zijn nu na 2 weken enorm afgevallen, mijn man bijna 10 kilo en ik ruim 5, bloeddruk is gedaald van 150-94 naar 118-84. Wel gaan we aankomende week een tussenweek inlassen, want anders houden we het niet vol, vooral mijn man heeft erg veel trek in eten, maar die heeft dan ook erg zwaar werk, dus dan gaan we aan de groente met een stukje vlees, kijk er erg naar uit.
Overigens vanaf maandag heb ik helemaal geen honger meer en gaat het me makkelijke af allemaal.

03-08-2011
01:25:36
Reactie van sarah82:

Hoe gaat het met iedereen? Houden jullie het nog vol ?

26-07-2011
09:03:37
Reactie van anna:

bedankt sarah82, ik ga het straks gelijk proberen en voor mij is het ook een goed dieet, ik doe het samen met mijn man, hoef niet te koken, doe geen boodschappen, hou zeeën van tijd over om leuke dingen te doen, plus................... dat mijn bloeddruk gezakt is vanaf het begin van 150-94 naar 118-84 in één week, dat stimuleert enorm! Het is even doorbijten, vooral de 2 wijntjes voor het eten heb ik moeite mee, maar dan ga ik maar strijken of iets anders nuttigs doen om even bezig te zijn. Ik heb het wel erg koud, ook 's nachts, terwijl ik het normaal nooit koud heb. Kortom we gaan vol goede moed verder!

25-07-2011
23:31:00
Reactie van sarah82:

hoi meiden,

@ anna,
dat pannekoekje maak ik bijvoorbeeld door de original porridge te vermengen met wat kruiden (geen zout) en water, totdat het iets dikker is dan pannekoekenbeslag..en dat schenk ik over de magnetron schaal (wel bedekken met bakpapier) en egaal uitsmeren. en dan 4 a 5 minuten op vol vermogen ..steeds tussendoor even checken
meestal is het na 4 minuten nog flexibel, na 5 min wordt het een soort grote cracker..ik vind het heerlijk :)

en verder..dames je moet gewoon doen wat het beste bij jou past en je levensstijl..voor mij is cambride DE uitkomst..maar het is voor mij ook makkelijker omdat ik niet kook, mijn man doet ook mee en mn zoontje is nog erg jong. kan me best voorstellen dat als je erg druk leven hebt of als de rest gewoon wel lekker voor je neus zit te eten, dat je het dan moeilijker of niet voldhoudt..
iig heel veel succes iedereen
ben benieuwd hoe lang ik het zelf vol hou!
wat ik ook doe is de helft van een zakje soep mengen met de helft van een zakje porridge en dan hetzelfde als hierboven ..

25-07-2011
21:30:33
Reactie van wendy:

hoi hoi,

ik ben nu 4 weken bezig...
ook ik vind het erg zwaar...
daarom ben ik overgestapt op de 800...
daar mag ik 2 shakes en een magere maaltijd s'avonds...
tuurlijk wil ik snel afvallen, maar het moet wel leuk blijven...
inmiddels ben ik 10 kilo kwijt en wil ik rustig verder afvallen...
het is er ook niet in één week aangekomen dus hoeft het er ook niet in één week af...
succes iedereen...

groeten,
wendy

25-07-2011
17:47:32
Reactie van egalantien:

Het valt mij heel erg zwaar, ga de derde week in.
Ik blijf moe, moe..
Mijn vriendin staat het enorm tegen, en van haar moet ik normaal gaan eten.
Zaterdagavond stond ik hapjes te maken en ik was mijn zelfbeheersing totaal kwijt. Zondag normaal gegeten= +2 kg. grrrr...de menstruatie hangt ook in de lucht.
Vandaag ben ik niet meer zo moe. Volgens mij komt dit toch van het dieet.
Die consulente heeft geen zinnige verklaring voor de vermoeidheid, dat is toch raar...ik lees heel veel dat mensen zo moe van het cb zijn.

Ik weet niet of ik doorga, ik vind het zwaar.

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim